4 lica Gigi Hadid u novoj Burberry monogram kampanji

autor BURO.
SQUARE BURBERY 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/COVER_BURBERY.jpg

Nakon što je postao kreativni direktor, Riccardo Tisci je odmah promenio Burberry logo i predstavio „TB“ monogram print, što je bio prvi put da se logo ove kuće promenio u poslednjih 20 godina. Thomas Burberry („TB“) monogram je omaž osnivaču ove modne kuće i predstavljen je u kombinaciji tri boje koje su asocijacija na legendarne Burberry mantile. Sada je ovaj monogram dobio i svoju prvu kolekciju koja je dostupna i za žene i za muškarce.

Od momenta kada je preuzeo kormilo brenda, Riccardo Tisci je odlučio da Burberry treba da predstavljaju četiri „lika“: dečko, devojka, gospodin i dama. U kampanji koju možete videti model Gigi Hadid se pojavljuje u sve te četiri uloge. Ova kolekcija će biti u prodaji u odabranim Burberry radnjama i online od 22. maja.

  https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/burberry-debuts-monogram-collection-through-a-campaign-starring-gigi-hadid-c-courtesy-of-burberry-nick-knight-002-1557780194.jpg

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/burberry-debuts-monogram-collection-through-a-campaign-starring-gigi-hadid-c-courtesy-of-burberry-nick-knight-004-1557780439.jpg

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/burberry-debuts-monogram-collection-through-a-campaign-starring-gigi-hadid-c-courtesy-of-burberry-nick-knight-003-1557780389.jpg

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/burberry-debuts-monogram-collection-through-a-campaign-starring-gigi-hadid-c-courtesy-of-burberry-nick-knight-005-1557780479.jpg