Pretraga

BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni!

BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni!

Tekst: Manda Javorina


Kada sam prvi put videla sneak peak kampanje za kolekciju proleće/leto 2020. u sekundi sam želela da vidim sve. Odmah. Čim smo dobili ekskluzivne fotografije bilo mi je već na prvi pogled jasno da je brend Mihano Momosa na svojoj raskrsnici. I dalje utemeljen u svom čistom genetskom kodu, okreće se i jednom novom kreativnom pravcu, a budućnost izgleda zavodljivije nego ikad. I moćnije.

BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 1)
BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 2)

 

Smaragdno-zelena, koju prvi put vidimo u Mihano Momosa izvedbi i ciklama koja je na svoj način njegov zaštitni znak, govore sve. Kolekcija je izuzetno fokusirana, oštrijih i odlučnijih linija nego sve prethodne, a istovremeno neverovatno ženstvena. Ženstvenost nije, sama po sebi, nešto što je suštinski podložno trendovima, njena bezbrojna lica i kompleksnost su bezvremenski. Ipak, način na koji je doživljavamo, menja se u zavisnosti od duha vremena, a kolekcija koju gledamo je njen bogat odraz. Tu su svila i perje (manje nismo ni očekivali), drama i teatralnost rukava dostojnih savremene Jovanke Orleanke, jasne konstrukcije. Sve u potpunoj ravnoteži postignutoj kontrastom.

 

BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 3)
BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 4)

 

 

Mihailo nam je upravo otkrio da, pored toga što zna da u odeću pretoči najnežnija osećanja, ume i glasno da maršira, a i da odlično zna kada je vreme za jedno, a kad za drugo.

A kampanja? Navikli smo na visok nivo produkcije kada je brend Mihano Momosa u pitanju. Na doslednost, na emocije i na eleganciju. Ovog puta smo dobili sve to ali pojačano na n-ti stepen. Ne, razlog nije (samo) to što je snimana u Parizu koji vibracijama odgovara celom timu, a i samoj odeći. Predajete se? Kampanju su, kompletno, snimili sami Mihailo Anušić, kreativni direktor i osnivač brenda i Adem Grljević, art direktor. Njih dvojica poznaju svoj brend, oni dišu svoj brend. I to se na kampanji vidi i oseti na prvi pogled.

 

BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 5)
BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 6)

 

Mihailo i Adem poznaju svoj brend, oni dišu svoj brend. I to se na kampanji vidi i oseti na prvi pogled.

 

BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 7)
BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 8)
BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 9)

 

 

Pošto su u Pariz došli zbog Nedelje mode i Mihano Momosa show rooma, odlučili su na licu mesta da će iskoristiti ovaj grad i za snimanje kampanje za novu kolekciju. Prvobitni plan je bio da to urade u parku Tuileries ali su se predomislili i kao pozadinu odabrali ulicu kroz koju su slučajno prošli i izlog knjižare koji im je privukao pažnju. Da li ove fotografije možete da zamislite sa nekom drugom pozadinom? Drugačijom igrom senki? Frizurom i šminkom? Ja, ne. Spontanost, prave odluke, ljubav prema onome što su napravili i prema ženama, sve to nas gleda pravo u oči iz ove kampanje, koja je njihovo najbolje ogledalo.

 

BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 10)
BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni! (фото 11)

 

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar