Pretraga

Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020.

Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020.

Tekst: BURO.


Nova kolekcija, novi saradnici, nova energija. Njene stvari navikli smo da viđamo svuda: od magazina, preko poznatih pa do verne armije devojaka koje obožavaju njene seksi, ženstvene kreacije (na taj francuski način). Milica Opačić našla je malo vremena između uspavljivanja deteta i updejtovanja MO première sajta, sela je sa nama i preko WhatsApp video poziva podelila sa nama šta joj je bila inspiracija i kako su tekle pripreme za novu kolekciju za proleće/leto 2020.

Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020. (фото 1)
Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020. (фото 2)

Opet si ubacila printove. Da li je to nešto što ćemo češće viđati u tvom dizajnu?

Printove sam ubacila još u prethodnoj kolekciji. Zapravo u mnoštvu monohromatskog odevanja i dezena koji su prisutni po beogradskim radnjama htela sam da se izdvojimo kao brend sa autentičnim dizajnom i printom. Print za ovu kolekciju je biran prema samim haljinama: u print svili za dugu haljinu, a za kratku varijantu smo izabrali sirovu svilu i geometrijski print.

Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020. (фото 3)

Da li imaš pred sobom jasnu sliku žene za koju kreiraš stvari? Ko je žena kojoj se obraćaš?

Za MO première brend inspiracija je uvek bila moderna žena, žena u svim svojim fazama i obavezama, dakle ona je angažovana, ona posećuje evente, ona je urbana, ima izražen smisao za modu i stil.

Koliko te je majčinstvo promenilo? Da li je donelo promene i u tvoj rad?

Što se dizajna tiče, MO première ostaje dosledan svom sexy glam look-u, a ono što je majčinstvo donelo jeste promena reciprociteta midi verzija haljina i odela u odnosu na sexy varijante. Dakle sada je veći deo kolekcije zauzela elegantnija i poslovna varijanta u odnosu na kratke i smelije haljine. To se moglo očekivati kako sa majčinstvom tako i sa samim diktatom modnih trendova.

Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020. (фото 4)
Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020. (фото 5)

Znamo da isprobavaš skoro sve modele koje napraviš. Koji iz ove kolekcije je bio onaj za koji si rekla "to je to!" kada si ga obukla?

Jako smo dugo radili na ovoj kolekciji tako da je baš svaki komad zauzeo posebno mesto u mom srcu. Ne znam da li sam više zadovoljna varijacijama odela koje se može kombinovati, ili dugim svilenim haljinama sa printom ili asimetričnim kratkim haljinama sa detaljima od cirkona. Zaista je ovo jedna velika kompletna kolekcija u kojoj se baš svako može pronaći.

Šta ti je bio pokretač?

Na početku sam imala ideju da uradim jednu veliku kolekciju koja bi bila prikazana na reviji i koncipirana u segmentima u odnosu na materijale koji su korišćeni. Nažalost, desilo se ovo što se desilo, revija je otkazana, a samo mali deo kolekcije zabeležen je kroz look book koji smo snimali kako bismo kolekciju predstavili. Dakle, postoje materijali, postoje boje i dezeni koje uopšte nismo slikali jer prosto zbog količine stvari u kolekciji to nije bilo izvodljivo. Sve te modele možete videti ili kroz nas Instagram profil @mo_premiere ili kada se sve ovo završi u našoj radnji u Jovanovoj ulici.

Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020. (фото 6)
Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020. (фото 7)

Najveći izazov u ovoj kolekciji dok si je radila?

Najveći izazov bio je broj samih modela, jer sam osmislila koncept revije, muzike, svakog pojedinačnog detalja, pa je neophodan bio veliki broj modela koji će apsolutno svi biti različiti, bez ponavljanja, kako bi se kroz reviju osetila dinamika, da ljudima bude zanimljivo i drugačije ono što gledaju i da su stalno iznenađeni nečim novim. Ja mislim da je to najvažnije svakom dizajneru: ostati svoj, a uvek pokazati nešto novo, pokazati tu moć transformacije. Kada to kažem, mislim na same krojeve i njihovu promenu, a ne na promenu materijala, jer vidim da je danas kolegama bitnija prezentacija od proizvoda i slažem se da to prodaje sam proizvod ali dizajn nije samo druga boja materijala iste haljine, nego kroj koji niste izvadili iz nekog prethodnog već ste se pozabavili time nekoliko nedelja sa modelarima u proizvodnji.

Poznata si po tome da voliš da sarađuješ sa raznim kreativnim ljudima, i da često isporobavaš nove saradnike. Evo gledamo ovaj fantastičan lookbook pa nam reci kakva su ti iskustva sa novim timom?

Mislim da svima treba dati šansu, ja eksperimentišem uvek sa novim materijalima i formama pa volim da prezentacija uvek bude drugačija. Različiti fotografi, stilisti, frizeri, šminkeri, svako od njih ima svoj specifičan stil koji kada se primeni ne dozvoljava da kolekcije liče jedna na drugu, već naprotiv, mogu dati drugačiju percepciju i vizualizaciju, svežinu i inovaciju.

Milica Opačić otkriva za BURO. kako je nastala njena nova kolekcija za proleće/leto 2020. (фото 8)

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar