Pretraga

Rihanna nam svojom revijom Savage X Fenty pokazuje kako namerava da transformiše modnu industriju

Rihanna nam svojom revijom Savage X Fenty pokazuje kako namerava da transformiše modnu industriju

Ovo je samo jedan od koraka

Tekst: BURO.


Savage X Fenty revija pokosila je sve druge na Njujorškoj Nedelji mode ali niste je mogli videti na Insta storijima omiljenih insajdera. Naime, svim zvanicama je bila zabranjena upotreba telefona zato što je ekskluzivno pravo prenošenja kupila platforma Amazon Prime.

 

Možda je Rihanna pauzirala svoju muzičku karijeru ali to sigurno ne znači da više ne ume da napravi spektakl. Iako je pompezna revija bila zaštitan znak brenda Victoria’s Secret, Rihannina verzija se poprilično razlikuje. Ona u centar svojih vrednosti, a ni scenskog momenta, ne stavlja idealizovano žensko telo uklopljeno u nerealne standarde, njena glavna karta je telo u pokretu. Ili, još bolje, moćno telo u moćnom pokretu.

Reviju je otvorila sama i pokazala svima da je još uvek boginja pokreta. Njeni izvođači (reč manekeni ovde stvarno nije odgovarajuća) su vrckali, plesali, twerkovali, izvodili atletske egzibicije, sve u koreografiji Parris Goebl (koju znamo po radu na spotu za pesmu “Sorry” Justina BIebera). “Volim kako ona uspeva da napravi da sve izgleda seksi, uprkos tome kakva je društvena predstava o tome šta znači biti seksi”, izjavila je Rihanna u intervjuu nakon predstave (ni reč “revija” ovde zapravo ne ide ništa bolje od reči “manekenke”). “Ne ineteresuju me mršave Victoria's Secret manekenke dok gledam Parris. Ja želim da iznutra budem ta žena. Želim da budem sigurna u sebe i da se osećam tako bombastično… To je brend Savage.”

 

I dok se revija Vistoria’s Secret prenosila na tradicionalnoj televiziji, Savage x Fenty će se prikazivati globalno na platformi Amazon Prime od 20. septembra. Rihannin cilj je da što više žena upozna njen brend. “Ima puno žena koje se osećaju kao da su u mraku, nevidljive. Koje misle da nešto ne mogu da nose zato što nisu građene na određeni način. Ovde ćete se osećati sigurno. Baš ovde, u Savageu.” Osim što se pojavila na početku, Rihanna je svetlo pozornice ustupila drugima, što na sceni što u gledalištu (u kom su se nalazili i Anna Wintour i Edward Enninful).

 

Sama kolekcija izgleda da je bila inspirisana dvadesetim godinama prošlog veka. Tu su čipka i halteri u bombon i pastelnim bojama, trake oko vrata i svetlucava bižuterija. Bela Hadid prošetala je u kompletu kanarinac-žute boje. Pravi neočekivani momenat bio je čipkani ogrtač za superheroje. RiRi želi da se u spavaćoj sobi osećamo kao Wonder Woman. Prijavljujemo se.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar