Victoria’s Secret je objavila dve vesti juče. Da li će ijedna od njih uspeti da ih izvuče iz problema?

    06.08.2019.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/08/victoria_cover.jpg

    Problemi za Victoria’s Secret ne prestaju. Nakon otkazivanja televizijskog prenosa njihove godišnje revije, model Shanina Shaik je prošlog meseca izjavila da se otkazuje i sama revija za ovu godinu. Tu neproverenu informaciju su svi preneli što je dodatno rezultiralo pitanjima: šta će se desiti sa Victoria’s Secret brendom?

     

    Istina je da je njihovo poslovanje u današnjem vremenu postalo nepopularno i u nekim segmentima neprihvatljivo. Odbijanje da se uključe u trenutne tokove i insistiranje da rade stvari na isti način na koji su ih radili 90-ih uzima sve veći danak. Taj poslovni sunovrat pokušali su juče da spreče sa dva poteza: jednim otkazom i jednim zapošljavanjem.

     

    Ed Razek, director marketinga L Brands, kompanije koja poseduje Victoria’s Secret, juče je objavio da se povlači. To je bio potez koji su mnogi očekivali već neko vreme ali koji se nije dešavao pošto je Ed u neverovatno dobrim odnosima sa predsednikom kompanije Les Wexnerom, i zaslužan je za uspeh koji je kompanija napravila pre 15 godina. On je svakako najzaslužniji za seksualizovan i erbrašovan imidž ove kompanije, koji se smatra zastarelim. Ed je izjavio pre godinu dana u intervjuu za Vogue kako “trans ili plus size modeli ne mogu da rade za Victoria’s Secret, pošto se kao takvi ne uklapaju u fantaziju koju ovaj brend predstavlja” i tada je nastupio pravi PR pakao. Osude su došle sa svih strana, i bio je prisiljen da nakon nekoliko dana da izjavu u kojoj se izvinjava. Ali su stvari nastavile da se samo pogoršavaju.

     

    Tu dolazimo i do druge vesti iz prethodnog dana: trans model Valentina Sampaio prvi je trans model koju je Victoria’s Secret unajmila i to za svoju liniju Pink. Ovaj potez koji pokušava da ugasi požare koji gore samo govori o tome u kolikom problemu se brend nalazi i da pokušavaju (čak i na najočiglednije načine) da rebrendiraju imidž.

     

    Šta će se dešavati u budućnosti sa Victoria’s Secret ostaje nam da vidimo. Dok oni pokušavaju da se izvade iz problema koji su ih zadesili, ostali brendovi donjeg veša polako uzimaju njihovo tržište. Pretpostavljamo da su ove dve vesti koje su juče stigle iz te kompanije samo uvod u neke veće koje dolaze. Jer se na ovome neće zaustaviti.

    Saznaj više:
    Povezani članci: