Pretraga

L'Oréal Balkan pokreće kampanju za podizanje svesti o važnosti sortiranja potrošenih pakovanja kozmetičkih proizvoda

L'Oréal Balkan pokreće kampanju za podizanje svesti o važnosti sortiranja potrošenih pakovanja kozmetičkih proizvoda

Tekst: BURO.

Na koji način se odlažu prazne staklene bočice krema za lice? Šta uraditi sa upotrebljenim bočicama šampona? Kako uopšte tretirati otpad nastao nakon korišćenja kozmetičkih proizvoda? Odgovore na ova i brojna druga pitanja od sada možete naći na web sajtu beauty4thefuture.rs, koji je pokrenula kompanija L'Oreal Balkan u saradnji sa kompanijom Hamburger Recycling - Tehnopapir d.o.o. nastojeći da edukuje o mogućnostima sortiranja i reciklaže higijenskih i kozmetičkih proizvoda.

Ova platforma je namenjena za pružanje podrške u procesu sortiranja, održive kupovine i odgovornih navika u dnevnoj rutini nege. Platforma takođe pojašnjava kako razvrstati različita pakovanja proizvoda za higijenu prema materijalima od kojih su izrađena.

L'Oréal Balkan pokreće kampanju za podizanje svesti o važnosti sortiranja potrošenih pakovanja kozmetičkih proizvoda (фото 1)

Kako bi ponovna upotreba materijala bila uspešna, ključno je da se u lanac odgovornosti uključimo i mi. Sortiranje ambalaže higijenskih i kozmetičkih proizvoda izazov je iz dva razloga: raznolikost materijala s jedne strane i nedostatak informacija specifičnih za ovu kategoriju s druge. Stoga mnoga pakovanja higijenskih proizvoda završe u mešanom komunalnom otpadu, iako su u potpunosti reciklabilna.

"L'Oréal Adria Balkan, kao deo globalne grupacije, posvećen je održivom poslovanju i u svim zemljama regiona posvećeno radi na ciljevima poput smanjenja CO2 otiska u našim administrativnim predstavništvima, korišćenju obnovljive energije, potpuno obnovljivim maloprodajnim radnjama i bio pakovanjima proizvoda naših brendova. Ekološki odgovorna kozmetika, održiva ambalaža i smanjenje otpada zauzimaju jedno od ključnih mesta u našoj strategiji, a kampanjom “beauty4thefuture“ nastojimo da u čitav proces uključimo i naše potrošače, kako bismo zajedno pokazali da je lepota budućnosti održiva, za dobrobit svih nas i generacija koje dolaze“ istakla je Vanya Panayotova, generalna direktorka L'Oreala za regiju Adria-Balkan i Rumuniju.

KAMPANJA NA KRILIMA BRENDOVA GRUPACIJE

U kampanju "beauty4thefuture“ uključiće se većina brendova L'Oréal grupe, koji će putem svojih kampanja prenositi poruku o reciklabilnosti proizvoda uz upućivanje na edukativnu web stranicu beauty4thefuture.rs.

SINERGIJA VODEĆE BEAUTY KOMPANIJE I HAMBURGER RECYCLING - TEHNOPAPIR D.O.O.

Kao partner beauty4thefuture.rs inicijative, kompanija Hamburger Recycling - Tehnopapir d.o.o. je pružila svoja iskustva i stručnost u pogledu selektivnog odvajanja otpada, te ponudila platformu posvećenu sortiranju higijenskih proizvoda na svojoj web stranici hamburger-recycling.com. Organizacija je član Prinzhorn grupe i prisutna je u 16 zemalja, dok je na evropskom tržištu predvodnik po pitanju industrije pakovanja, papira i recikliranja.

Budući da ambalaža predstavlja najveći deo globalnog otiska higijenskog proizvoda, L'Oréal grupa je još 2007. godine implementirala održivu strategiju pakovanja koja se temelji na 3 stuba "Poštovanje", "Smanjenje" i "Zamena". Do 2030. godine L'Oréal se obavezuje na smanjenje količine ambalaže svojih proizvoda za 20%, uz osiguranje da 100% njegove plastične ambalaže bude reciklirano ili na biološkoj osnovi. Grupa je takođe postavila cilj da do 2025. godine učini 100% svojih plastičnih pakovanja pogodnim za ponovno punjenje, recikliranje ili kompostiranje, doprinoseći tako razvoju cirkularne ekonomije.