Kendall Jenner, dvadesetsedmogodišnja manekenka iz Kardashian- Jenner klana, od septembra će biti glavno lice makeup kampanje ovog brenda, za šta je L’oreal Paris izdvojio 11 miliona evra.
Tako je stala rame uz rame sa velikim svetskim ikonama koje su predstavljale ovaj brend, kao što su Helen Mirren, Beyonce i Jennifer Aniston. Mnogi se pitaju da li je ova investicija vredna i da li će se isplatiti, s obzirom da se L’oreal Paris na ovaj korak odlučio kako bi usmerio svoj put u svetu društvenih mreža i prošio svoje polje delovanja na novu ciljnu publiku.
L’Oreal je angažovao Kendall nakon što je nosila njihovu šminku na glamuroznom Met Gala događaju u Njujorku u maju, izazivajući opštu euforiju na društvenim mrežama. Njena šminkerka, Marry Philips, otkrila je da je Kendal šminkala Loreal proizvodima koji su dostupni po veoma pristupačnim cenama, i mogu se pronaći u drogerijama.
Evidentno je da L’oreal Paris shvata važnost društvenih mreža i sve benefite koje one mogu doneti, što se najbolje ogleda u ovoj činjenici- da je kao zaštitno lice angažovana planetarno popularna zvezda rijaliti programa umesto neke, recimo, glumice, koja je do sada bila put kojim je ovaj brend išao. Ostaje samo da vidimo kakav će to efekat imati i da li će Kendall doneti L’orealu doneti veću popularnost nego što ima Kylie cosmetics, brend njene rođene sestre koji na Instagramu prati 26 miliona ljudi.