Nije lako privući pažnju u moru već poznatih i samoniklih kozmetičkih brendova. Beauty kampanje moraju da nam privuku pažnju, zaintrigiraju nas ili da nas jednostavno dobro zabave. Kada je mikrofon (jedno vreme) zamenila biznisom, Rihanna nam je već dokazala da ovo odlično ume da izvede ali svi znamo da nije dovoljno napraviti jednu revolucionarnu kampanju, već da se uspeh meri konstantnim dobrim i inovativnim idejama. Možda sam koncept nije toliko revolucionaran, ali Fenty Beauty je nanjušio kolaboraciju sa neponovljivim umetničkim kolektivom MSCHF te nam servirao prvoaprilsku makeup šalu četiri meseca kasnije.
Znate onu igru ruskog ruleta sa gumenim bombonama u kojoj su neke bombone standardnih voćnih i slatkih ukusa, dok druge imaju nezamislivo čudan i poprilično odvratan okus poput slina ili paste za zube?
Proizvođači Jelly Belly bombona osmislili su ovaj zabavan koncept pa u njihovom „Bean Boozled“ pakovanju svaka ukusna bombona ima svog mračnog blizanca i ne znate da li ste uzeli bombonu sa okusom rođendanske torte ili onu sa okusom prljave vode iz mašine za sudove. Otprilike u tom smeru ide i MSCHF x Fenty Beauty kampanja. Kažemo „otprilike“ jer nam Fenty ruski rulet sigurno neće ostaviti gorak (odnosno, odvratan) ukus u ustima.
Inspirisan kečapom, MSCHF x Fenty Beauty „Ketchup Or Makeup“ set sadrži šest identičnih vrećica koje izgledaju kao standardna vrećica kečapa. Neke od vrećica stvarno sadrže kečap, dok su druge ispunjene najprodavanijim Fenty beauty sjajem za usne „Gloss Bomb“ u nijansi trešnje. Set se prodaje za 25 dolara i dostupan je na njujorškom pop up štandu za hotdog i na zvaničnom sajtu Ketchup or Makeup. The MSCHF je kolektiv poznat po urnebesnim kolaboracijama, bilo da je reč o stvarnim ili imaginarnim proizvodima. Sigurno ih se sećate po tome što su nedavno prodavali sladolede na ulicama Njujorka i Los Anđelesa u obliku lica najbogatijih milijardera pod devizom „jedi bogate“.