Povezano
Niko ne može da kaže kako Gucci u svojim kampanjama ne koristi najrazličitije zvezde! Do sada smo u njima viđali imena kao što su Lana Del Rey i Harry Styles, a danas su to preslatke životinja koje su se upravo pojavile kao protagonisti pre-fall 2020. kampanje. Snimana na jugu Španije, ceo koncept se zasniva na jednostavoj ideji: „U dečijem svetu svaka životinja – tvor, žaba ili sova – može biti njihov najbolji prijatelj.“ Kao i zec, jež ili jelen, sudeći po fotografijama.
Kampanja sa sloganom #SoDeerToMe snimana je u februaru dok se još uvek nije pojavila pandemija korone i skrenula mnoge stvari sa zacrtanih puteva. Ideja je potekla iz saradnje sa organizacijom Lions Share Fund sa kojom je Gucci potpisao ugovor početkom ove godine i kojim je precizirano kako će modna kuća pomoći ugroženim vrstama i njihov prirodnim staništima. Svaki put kada Gucci bude prikazao neku životinju na svojoj reklamnoj kampanji, 0.5 procenata marketinškog budžeta te kampanje dodeliće se ovoj organizaciji i ciljevima za koje se bori. Alessando Michele i fotograf Alasdair McLellan su napravili kampanju koja nas je oduševila. I sudeći po broju životinja na fotografijama jasno vam je da se radi o lepoj količini novca doniranoj u dobre svrhe.
Gucci nije stao tu. Oni i na svom Instagram nalogu nastavljaju akciju skretanja pažnje na životinje tako da postavljaju slike na svom feedu i objašnjavaju najzanimljivije činjenice o svakoj vrsti. Čak i ako ste išli redovno na časove biologije možda da kliknete na neki od postova i obnovite znanje. Nećete zažaliti.