Povezano
Zendaya i Roger Federer udružili su snage u najnovijoj kampanji za sportski brend On, donoseći jedinstvenu i zabavnu igru „vazdušnog tenisa“. Ovaj neobičan koncept kampanje prikazuje strast prema sportu i ističe kreativnost brenda koji je uspeo da spoji najnovije trendove u svetu sporta i filma, zajedno sa zvezdama koje imaju značajan uticaj u obe branše.
Vizual kampanje počinje sa Zendayom i Rogerom Federerom koji se susreću u prodavnici On-a. Njihova prva interakcija obuhvata intenzivne, borbene poglede, što je omaž Zendayinoj ulozi teniske zvezde Tashi Duncan u filmu Challengers. Odmah zatim, prelaze na teniski teren gde se suočavaju u meču „vazdušnog tenisa“. Ova igra je identična standardnom teniskom meču, ali bez lopte, čineći je zabavnom i inovativnom za one koji vole momente konceptualnog u kampanjama.
Dok se Zendaya i Federer bore u igri sa nepostojećom teniskom lopticom, kampanju prati dinamična pesma koja podseća na muziku Atticus Ross i Trent Reznor-a iz filma Challengers.
Energija muzike, kao i u samom filmu, dodatno naglašava intenzitet igre i hemiju između dvoje poznatih.
Zendaya & Roger – Snažne veze sa brendom On
Oboje, Zendaya i Roger Federer, imaju jake veze sa brendom. Naime, Zendaya je nedavno postala najnoviji partner brenda, sa zadatkom da ponovo osmisli i brendira neke od postojećih kolekcija odeće i vodi kreativne kampanje u oblastima stila života, pokreta i sporta. Njena uloga je da unese svežinu i inovacije u brend, koristeći svoj glumački talenat i kreativnost u tom polju, kao i jedinstveni stil. Što je na ovom primeru i uspela da ostvari.
S druge strane, Federer je uplovio u preduzetničke vode za On i ima svoju kolekciju inspirisanu tenisom u kolaboraciji sa brendom. Njegova saradnja donosi kombinaciju vrhunske sportske opreme i mode, što je idealno za sve ljubitelje tenisa i sporta generalno.
Hemija u sportu
Ova kampanja ne samo da prikazuje sjajnu hemiju između Zendaye i Rogera Federera, već i ističe inovativnost i kreativnost brenda. Njihova jedinstvena igra „vazdušnog tenisa“ je savršen način da se skrene pažnja na novu kolekciju jer je pristup potpuno drugačiji od svega što smo do sada imali prilike da vidimo što doprinosi svežem pristupu u promociji sportske opreme.
Pogledajte kampanja video i uverite se sami u snagu ove saradnje.
O Brendu On
On je švajcarski brend poznat po visokokvalitetnoj sportskoj opremi koja kombinuje vrhunske tehnologije izrade obuće i materijala sa modernim dizajnom. Njihove patike i odeća namenjeni su sportistima i rekreativcima koji traže maksimalne performanse i udobnost. Ono što On izdvaja od drugih brendova jeste njihova posvećenost inovacijama, što je jasno prikazano u ovoj kampanji.
„Vazdušni tenis“, osvežavajuća i zabavna ideja koja ističe fleksibilnost i kreativnost proizvoda brenda On. Ukoliko je ovo bio način da se istakne karakter njihovik kolekcija, smatramo da su definitivno uspeli u tome.
Očekuje se da će kampanja imati veliki uticaj na tržište sportske opreme i dodatno ojačati poziciju brenda On kao lidera u inovacijama i dizajnu. Zendaya i Roger Federer, sa svojim ogromnim uticajem i popularnošću zasigurno će doprineti tome da proizvodi brenda On dopru i do šire publike i postanu još popularniji ne samo kod ljubitelja profesionalnog sporta.
Foto: Instagram