Kako je MIA KHALIFA postala nova IT GIRL generacije?

autor BURO.
1 1

Sa preko 27 miliona pratilaca i obezbeđeno mesto na najvećim revijama tokom Nedelje mode, Mia Khalifa je zaslužila titulu nove omiljene IT devojke modne scene.

U svetu gde je pornografija visoko konzumirana pomislili biste da bi žena koja je počela upravo u toj industriji dobijala samo podršku na medijskoj sceni. Ali bacite pogled na komentare koji se ostavljaju na njenom instagramu i videćete izobilje mizoginih komentara koji umanjuju njenu ličnost.

Uprkos tome, Khalifa dominira među modnim trendseterima i nastavlja da gradi svoje sex-positive carstvo na mrežama. Od privatnih proba za YSL i Off-White do počastvovane uloge na zatvaranju revija, ona dokazuje da svaka žena ima svoj put i da je sasvim pošteno o njemu otvoreno govoriti.


MIA KHALIFA – TAD I SAD

Njen put iz industrije pornografije (u kojoj je radila nepunih tri meseca) do sada je primer toga da je ključna upornost i vera u sebe. Bez obzira na to šta svet ima da kaže, ona otvara put za žene koje dolaze iz koznervativnih država gde nisu sasvim prihvaćene.

Bez obzira na svoju poziciju muze i IT devojke u modnoj industriji, ona ne osuđuje seksualni rad sada kada je napustila tu industriju, jer je svesna da to može da dovede do gore pozicije za žene koje su i dalje seks radnice, već se osvrće na to da pornografija jednostavno nije bila za nju.

Sada Khalifa koristi svoje iskustvo u svrhu high-fashion saradnji, a pre godinu dana je čak najavila da započinje svoj brend nakita po imenu Sheytan.

Od sedenja u prvom redu na revijama do humanitarnog rada u vidu dugoročne saradnje sa brendom Aries povodom skupljanja novca za žrtve rata u Gazi, ona dokazuje da je svaka žena višeslojno biće i da ima pravo na to da istražuje svaki deo sebe.