Da li je ovo brend koji će doživeti Miu Miu slavu?

Ovom kolekcijom, Koma je postavio temelje za novu Blumarine eru.

brend

Brend koji je doneo dašak svežeg vazduha na Nedelju mode u Milanu je definitivno Blumarine, koji je sada pod kreativnim vođstvom talentovanog Davida Kome. Dizajner je u renesansu brenda uneo spoj mračne, seksi energije, oštre preciznosti i zavodljive fluidnosti.

Nakon što je već nagovestio svoju viziju kroz Blumarine pre-fall kolekciju, Koma je na svojoj prvoj reviji dokazao da njegov angažman u brendu nije samo eksperiment, već hrabra izjava, koja ima potencijal da doživi slavu kakvu ima Miu Miu (trenutno najpopularniji brend na svetu).

blumarine 2
instagram blumarine
blumarine 3
instagram blumarine

ZAŠTO JE BLUMARINE SLEDEĆI „IT“ BREND?

Postavljajući ton kolekciji odmah od početka, revija je otvorena uz pesmu italijanske reperke Myss Kete, naglašavajući Komovu povezanost sa lokalnom kulturom. Sedići u prvom redu, zvezde poput Normani i Azealie Banks podržale su novi pravac modne kuće: hrabar, filmski i bez stida senzualan, piše Kendam.

blumarine 1
instagram blumarine

Kao inspiraciju, Koma se okrenuo magnetskoj privlačnosti italijanskih glumica prošlih i sadašnjih vremena, navodeći Monicu Bellucci, Annu Magnani, Alice Pagani i Celeste Dalla Porta kao svoje muze. Njegov pristup modi, baš kao i filmskoj produkciji, oslanja se na stvaranje likova, što je vizija koja se besprekorno prenela na pistu.

Kolekcija je ispunjena kontrastima: strukturirani krojevi su se suprotstavljali mekoći prepoznatljive fluidnosti Blumarine brenda, dok su providni materijali balansirali oštrinu kože.

Irina Shayk je otvorila show u uskom kaputu sa krznom, postavljajući ton za niz modela koji su nosili ukrašeni džins i čipkane haljine. Videli smo krojeve inspirisane korsetima, kožne pantalone sa ukrasima u obliku ukrštenih traka i dramatične krinoline.

eyagency
instagram eyagency

Prepoznatljiv motiv za Blumarine brend, ruža, evoluirao je u širu botaničku temu – floralni elementi su bili najimpresivniji kada su se pojavili na crnim kombinacijama ili kao detalji na komadima od kože i džinsa.

Koma je takođe nastavio da usavršava Y2K estetiku – njegov pristup Blumarine brendu je evolucija, a ne reinvencija, očuvanje zavodljivog DNK brenda, uz podizanje zanatske obrade, kvaliteta materijala i aksesoara na novi nivo.

Ovom kolekcijom, Koma je postavio temelje za novu Blumarine eru. Definisao je estetiku, stvorio svoje likove i postavio scenu za ono što dolazi. Mi mu predviđamo blistavu budućnost.

Fotografije: instagram blumarine; eyagency; riccardopolidoro