Omiljeni pariski hoteli iz Amour lanca sada imaju svoju verziju na plaži

autor BURO.
grand amour square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/10/grand_amour_cover.jpg

I naravno da je kul!

Već smo se „šetali“ Azurnom obalom, ali nije zgoreg virtuelno se vratiti u ovaj deo kako bismo se setili da je Miholjsko leto koncept koji je predivan, ali nepredvidljiv, pa eto… Ako se premišljate kako iskoristiti poslednje oktobarske dane evo još jednog glasa baš za taj elegantni deo Francuske. Jer je upravo u Nici nedavno otvoren treći po redu hotel Amour.

 

Ako ste redovni posetilac Pariza upoznati ste sa imidžom koji prethodna dva hotela uživaju tamo. Oni su čudni, otkačeni, pomalo „musavi“, ali se zapravo radi o genijalnim mestima na kojima se stalno skupljaju kul Parižani. Rezervacije za restoran su obavezne, a uživanje u ukusima pojačava se sa svakim sledećim kucanjem čaša, dok zagledate kako lokalci mašu rukama i iskradaju se u baštu na još jednu cigaru. Sve će biti jasnije ako kažemo da je, primera radi, jednu od soba u hotelu Grand Amour uredio Olivier Zahm (konkretno radi se o sobi broj 304) osnivač Purple magazina, novinar, fotograf i veliki ljubitelj noćno života. Za koncept hotela su odgovorni grafiti umetnik André Saraiva, ugostitelj Emmanuel Delavenne i čuveni hotelijer Thierry Costes (da, da, između ostalog njegov je hotel Costes), a takva eksplozivna kreativna kombinacija je zbilja nešto retko.

 

 

Hotel u Nici je ipak blago konzervativniji od onih u Parizu, zapravo on više ima vajb luksuzne vile na jugu. No, dobro oprobana formula je tu, retro šik se provlači kao osnovni lajtmotiv, otkačeno (Barbie ružičasti zidovi u sobama) se spaja sa osamdesetim godinama (mermerna kupatila igraju na trtagu prošlog veka). Sami vlasnici itiču da je kreiranje hotela slično stvaranju umetničke slike i otuda smelo kombinovanje i uklapanje različitih predmeta u enterijeru. Čak je i restoran koji posluje u okviru nastao kao plod sličnog razmišljanja, kuhinja kombinuje provansalsku i italijansku kuhinju u perfektnom omeru.

 

 

Sastavni deo novog hotela jeste i privatna plaža ispunjena prugastim suncobranima, azurno plavim ležaljkama i pastelnim stolicama. Očekivano, tu je i brending koji gosti obožavaju (znate da sada možete nabaviti sitnice i nameštaj baš iz ovog lanca hotela?). U svakom slučaju, upišite hotel i plažu u svoje „posetiti nekada“ agende, vreme nam je da se lagano pripremamo za novu sezonu na moru, zar ne?