Ako je „ona nedelja tamo“ protekla u znaku saradnji, ovu su okarakterisale svađe. Što one ozvaničene sudskim tužbama, kao na frontu Versace-Fashion Nova, što one na društvenim mrežama, a znamo svi koliko one mogu da budu opasne – a sada zna i Farfetch. Neke su i izmirene, pa na primer, brend Cavalli može da započne novi život. Evo pregleda.
Versace tuži brend Fashion Nova
I to sa punim pravom, ako nas pitate. Fashion Nova, brend poznat po tome što je u stanju da u roku od manje od 24 sata iskopira i izbaci u prodaju vintage (a i nove) modele u kojima se pojavi Kim Kardashian, ovaj put se izgleda neće tako lako izvući sa kopiranjem kultnih dizajnerskih komada. Naime, kuća Versace ih je tužila zbog kopiranja legendarne zelene haljine u kojoj je JLo inspirisala nastanak Google Images davne 2000. godine. Kada se u septembru Jennifer ponovo pojavila u varijaciji na temu dotične haljine i njom zatvorila Versace reviju, nije bilo Instagram naloga ili medija koji to nije preneo, a vlasnici Fashion Nova odlučili su da profitiraju. Ako se Donatella pita, to se neće desiti.
Gucci otvara restoran u Los Anđelesu
Brendovi jedan za drugim ulaze u fine dining arenu, pa je tako Prada nedavno otvorila i prvu ispostavu svoje milanske pekare Marchesi u Londonu, a Jacquemus restoran u robnoj kući Galeries Lafayette Champs Élysées. Poslednji na listi? Novi Gucci restoran koji će se tokom sledeće godine otvoriti u Los Anđelesu. Nakon Gucci Osteria u Firenci, na red je došla i Kalifornija. Detalji su još uvek dobro čuvana tajna ali znamo da će biti negde na Rodeo Drajvu. Kruže govorkanja da će se pored Gucci, u blizini, pridružiti i restoran sa znakom Diora. Do tada, sanjaćemo Gucci torteline.
Brend Roberto Cavalli (ponovo je) promenio vlasnika
Nakon dugih peripetija i sudskih procesa, modna kuća Cavalli konačno je dobila novog vlasnika koji će učiniti sve da je vrati u život. U pitanju je privatna kompanija iz Dubaija po imenu Vision Investments koja pripada grupi Damac Properties. Hussain Sajwani, CEO grupe, potvrdio je da je kupovina italijanske modne kuće, i to u celini, finalizovana u četvrtak.
Farfetch moli da im se oprosti…
…Zbog nepromišljene promotivne kampanje za Black Friday sniženja. Naime, na reklamnoj fotografiji su dva, pardon my french, crnca u dizajnerskim odelima sa natpisom „Da li ste čuli? #crnipetak je stigao u Farfetch“. Nakon svega sat vremena na sajtu i društvenim mrežama, e-commerce gigant iz Londona bio je primoran da fotografiju skine zbog navale komentara i protesta što od svojih zaposlenih što od javnosti i da se javno izvini. Zar niko ništa nije naučio do sad?