Upoznajte kraljicu rasprodaja sa TikToka

autor BURO.
kraljica rasprodaja square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/01/kraljica-rasprodaja-cover.gif

TikTok nam je u 2020. godini otkrio baš svašta, marginalizovane grupe su dobile mesto gde se njihov glas jasno čuje, videli smo sumanute beauty trendove, nove modne tendecije, inspirisao nas je na povratak retro hobijma… I spisak se nastavlja i nastavlja, ova društvena mreža je eksplodirala kao nijedna pre i vrlo brzo su se izdvojile niche teme, što je realno bila mana Instagrama zbog čijeg napornog algoritma smo svi završili u beskonačnim krugovima identičnog sadržaja.

TikTok je tu kada želimo da upadnemo u crnu rupu i uživamo u snimcima kakve nismo ni mogli da zamislimo da želimo da gledamo. Jedan od najnovijih trendova u kome generacija Z uživa jeste kupovanje vintage predmeta, bilo da se radi o odeći, ili komadima nameštaja i dekoraciji, oni se sve češće odlučuju za tu opciju loveći odlične komade po simboličnim cenama.

Upravo je taj talenat izdvojio Macy Eleni koja sadržaj objavljuje na profilu @BlazedandGlazed i ima preko 220.000 pratilaca samo na TikToku. Ona često objavljuje sadržaj sa hashtagom #estatesale koji trenutno broji preko 23 miliona pregleda. O čemu se radi? Mladi Tiktokeri obilaze kućne rasprodaje i u kratkim videima pružaju nam uvid u sve od enterijera, preko bazena, do artikla koji su u ponudi i na kraju je tu neizbežan haul.

Macy je jedna od devojaka koja uvek obilazi najbolje kuće po Los Anđelesu čiji enterijeri su prava poslastica. Video koji je postao viralan jeste kuća na Beverli Hilsu koja je pripadala nekadašnjem gradonačelniku, ona je uspela da se prijavi za privatni obilazak pre nego što je rasprodaja bila otvorena za javnost i svi njeni pratioci mogli su da uživaju u laganom obilasku vile od šest spavaćih soba, sa sedam kupatila ukupne površine od 750 kvadrata. Obično bira rasprodaje u grandioznim vilama koje imaju staromodni enterijer, ali toliko čudan, da je zapravo kul. Upravo takva estetika može vas sada vinuti u stratosferu popularnosti na društvenim mrežama. Ona obično prvo snimi materijal, a zatim se ozbiljnije baci na kupovinu.

Macy je odrasla u Ohaju, živela je sa samohranom majkom i sestrama i jedini način da bude moderno obučena bio je da pronađe odgovarajuće stvari u radnji sa nošenim stvarima. I ona je ubrzo u tome postala stvarno, stvarno dobra! Pre četiri godine preselila se u LA i tu je izbrusila svoju talenat da uvek pronađe najbolje komade na bilo kojoj rasprodaji ili u vintage radnji.

Svoju online karijeru započela je na Youtube-u gde je objavljivala haulove iz šopinga odeće, dok je lov na nameštaj počela relativno skoro. U novi stan preselila se u martu prošle godine i počela je da traži nameštaj na Instagram nalozima koji se bave prodajom starinskog nameštaja i ubrzo je uvidela da neki od njih objavljuju kućne rasprodaje. U junu je odlučila da ode na jednu i sama vidi o čemu se tu radi. Već u julu je odlučila da počne da postavlja snimke na TikTok i svima da uvid u to kako izgleda lov na vintage nameštaj iz prve ruke. Ubrzo je njen video iz vile uređene u mediteranskom stilu u Hancock Parku zabeležio preko milion pregleda i ona je shvatila kakav sadržaj želi njena publika. Kako bi pronašla rasprodaje ona koristi sajt estatesales.net (koji funkcioniše širom Amerike). Direktorka marketinga sajta potvrdila je da u poslednjih nekoliko meseci su zabeležili značajno povećan broj downloadovanja njihove aplikacije i povećanje prodaje među mlađim generacijama.

Iako većina kupaca na rasprodajama zapravo kupuje artikle koje će kasnije preprodati Macy za sada nema te ambicije, njena ideja je da svoju novootkrivenu strast pretvori u mini emisiju sa istom temom čemu će se na većem nivou posvetiti kada pandemija prođe. Jedva čekamo!