TikTok suvereno vlada kulturom, a nedavno je čak uspeo da prešiša Google i zvanično postao najposećeniji domen. Sada je otišao još jedan korak ili bolje rečeno sprint dalje i postao zvanični partner Kanskog filmskog festivala, a platforma koja je važila za skup smešno-kreativno-slatkih video klipova dobila je parče kolača na najprestižnijem filmskom festivalu na svetu.
Naime, već postoji jedna specifična zajednica na TikToku koja se okuplja pod heštegom filmtok i broji čak četiri milijarde pregleda koji stižu sa svih strana sveta. Rastu i novi načini animiranja TikTok zajednice, a definitivno najnapredniji jeste upravo pomenuta saradnja.
Filmski festival koji je nekada zabranjivao selfije na crvenom tepihu sada udružuje kreativne snage sa vodećom svetskom aplikacijom. Čelnici festivala žele da iskoriste TikTok-ovu bazu korisnika od milijardu dolara tako što će obezbediti ekskluzivni sadržaj iza scene, intervjue sa mladim talentima i glamur crvenog tepiha.
Kako je festival u Kanu osnovan da unapredi razvoj kinematografije i slavi filmsku industriju širom sveta, kroz ovo partnerstvo pomaže da se okupe kreativci i kinematografi iz celog sveta, dajući kreatorima priliku da zavire iza kulisa, dok festival stiže do nove publike.
Uoči festivala pokrenut je #TikTokShortFilm, globalno takmičenje za raspirivanje kreativnosti i podršku novim talentima. Počev od 15. marta 2022. kreatori su pozvani da podele svoje kratke filmove sa TikTok zajednicom, a kroz ovo takmičenje, kako iskusni tako i novi filmski stvaraoci moći će da pokažu svoje kinematografske veštine kroz širok spektar kreativnih alata i efekata aplikacije.
Žiri će izabrati tri pobednika koji će osvojiti novčanu nagradu i putovanje na Festival u Kanu u maju. Originalne prijave će se ocenjivati u tri kategorije: Grand Prix, najbolji scenario i najbolja montaža. Prijave se primaju do 8. aprila 2022. godine, a pobednici će biti objavljeni krajem istog meseca.
Nema sumnje da će obe strane profitirati od ove saradnje, a u slavu 75-godišnjice i nakon dve godine virtuelnih okupljanja, ovo će biti katapult u nešto potpuno novo kako za festival tako i za najpopularniju platformu koja ne pauzira u svom usponu.