Instagram na putu OnlyFans-a

    25.01.2022.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/01/onlyfans_cover.jpg

    Kad smo pisali o trendovima u kulturi koji će stupiti na scenu u 2022. nismo slutili da će jedan od njih uhvatiti zalet samo nekoliko dana kasnije, ali upravo to se desilo. Dakle, iako ćemo potencijalno reći poslednje zbogom crvenom tepihu u ovoj ili godini(ama) koje dolaze, na pozornicu stupaju nove zvezde – kreatori sadržaja. Naime, Instagram je odlučio da onima u SAD-u ponudi još jednu mogućnost zarade. Nova funkcija je u ranoj fazi testiranja sa malom grupom američkih kreatora koji će moći da ponude svojim pratiocima plaćeni pristup ekskluzivnom sadržaju.

    Za početak, samo njih desetoro je dobilo pristup novoj funkciji, a neka od imena su: Jordan Chiles, Bunny Michael i Don Allen Stevenson III. Dakle, oni će moći da podešavaju cenu za pristup VIP sadržaju. Postoji osam tačaka cena koje se mogu izabrati, počevši od 0,99 USD mesečno do čak 99,99 USD mesečno, u zavisnosti od toga koliko kreator veruje da vredi njihov sadržaj. (Arbitrarnost at its finest.)

    Kada se pretplate, korisnici će moći da pristupe prethodnom eksluzivnom sadržaju, kao što su pojedini highlightsi, biće na vreme obavešteni o VIP emitovanju i na taj način će biti u prilici da se dublje povežu sa kreatorima jer će publika, razume se, biti manja. Takav sadržaj biće označenim ljubičastim kruga, a kreatori će moći da dele momente iza scene, specijalne ankete i još mnogo toga. Pretplatnici će takođe dobiti posebnu značku koja će im omogućiti da se istaknu u odeljku za komentare i DM-u.

    Prijavljivanje za pretplatu se odvija redovnim tokom, dakle preko iOS i Android aplikacija. Za sada, Instagram ne uzima deo prihoda kreatora, ali kako se najavljuje, to će se potencijalno promeniti 2023 godine. Čak i ako Instagram (i Facebook) odlažu prikupljanje prihoda na godinu dana, Meta to vidi kao malu investiciju u obezbeđivanje većeg dela kolača u budućnosti.

    Iako Instagram ističe da samo pokušava da pomogne kreatorima da dodatno zarade, jasno je da pokušavaju da ojačaju svoju platformu od pretnje konkurencije i vrate generaciju Z u svoje okrilje. Ako uzmemo u obzir da je TikTok prešišao Google i zvanično postao najposećeniji domen, sve ono nije iznenađujuće. Čak je i Twitter pokrenuo sopstvenu inicijativu za kreatore sa svojom platformom Super Follow, a brojni startapi rade na uslugama koje će im omogućiti nove načine monetizacije.

    Čelnici Instagrama se nadaju da će izgraditi alate koji bi omogućili kreatorima da se povežu sa pretplatnicima i van platforme u budućnosti. Nama se čini da je budućnost već tu.

    Saznaj više:
    Povezani članci: