Kako zamišljate da mirišu Francuskinje? Izbor parfema je potpuno individualna stvar, ali naravno da imamo pretpostavke o tome koje parfeme koriste žene koje se širom sveta smatraju ikone stila. Koji miris doprinosi njihovom celokupnom je ne sais quoi?
Postoji bezbroj luksuznih i chic brendova koji se izdvajaju među poznavaocima parfema, među njima su i Jo Malone, Byredo i Le Labo. Ipak, jedan dolazi do izražaja kada je u pitanju popularnost u Francuskoj – Diptyque.
Otvoren 1961. godine u Parizu, Diptyque važi za brend koji se izdvaja na tržištu luksuznih mirisa, krema i sveća. Možda ste čak primetili njihove proizvode na svom Instagram feed-u zahvaljujući estetičnim bočicama, a proizvodi mirišu isto toliko luksuzno koliko i izgledaju.
Među Diptyque asortimanu, Francuskinje se kunu u Tam Dao.
Po čemu se izdvaja ovaj Diptyque parfem?
Tam Dao sadržava note sandalovine, kedra, svežeg čemprea i citrusa. Miris je osvežavajući, zemljani i po malo začinjen, što mu daje senzualnu notu.
Ipak, zbog svojih lakših i svežijih nota, nije jak kao što su ostali Diptyque mirisi, poput Fleur de Peau ili Oud Palao, te malo duže i traje.
Pored Tam Dao, među high-end parfema koji će vas transportovati direktno u Pariz izdvajamo još neke. Naravno, tu su Mojave Ghost i Super Cedar od Byredo, Café Rose sa potpisom Tom Ford i Thé Noir 29 od Le Labo.
Foto: Pinterest