Steve Madden udružuje snage sa kompanijom Parlux i lansira parfem Goldie Eau de Parfum. Ova saradnja predstavlja drugi licencni sporazum kompanije Parlux u 2024. godini i označava povratak Steve Maddena u svet parfema nakon 2018. godine, sa ciljem da pokrene širu liniju parfema inspirisanu Maddenovom ćerkom.
Goldie je ženski, drveasto – cvetni parfem (top note su bergamot, kruška i jasmin) upakovan u bočicu u obliku zlatnog srca, dizajniran da udovolji afinitetima fanova brenda, ali i da privuče mlađu publiku. Parfem je dizajnirala Christine Hassan iz Givaudana, biće dostupan u Macy’s, na Amazonu i u radnjama i prodajnim mestima Steve Madden brenda, a već mu se predviđa značajan prodajni potencijal.
Steve Madden planira dugoročnu saradnju sa Parluxom
Saradnja sa Parluxom deo je dugoročne strategije za uspostavljanje trajnog prisustva na tržištu parfema – Parlux ima dugogodišnju istoriju uspešnih partnerskih odnosa sa maloprodajnim modnim brendovima.
Ovaj potez se uklapa u ambicije obe kompanije da se približe mlađoj publici, što je brend Parlux već uradio saradnjama sa Billie Eilish, Paris Hilton, Jason Wu.
Fotografije: Pinterest