Zara Hair i kultni frizer Guido Palau lansirali upečatljivu HAIRCARE liniju

autor BURO.
1 9 3

Guido Palau je prethodne tri decenije oblikovao kako svet percipira posao frizera. Britanski frizer stvara revolucionarne frizure svake sezone za revije modnih kuća kao što su Fendi, Prada i Dior. Njegov sledeći iskorak je bio da udahne život u novi odeljak Zara brenda – Zara Hair.

Prva Zara Hair kolekcija sadrži šest proizvoda za svakodnevnu upotrebu, i već su dostupni za kupovinu.

Everyday Basics, kako se zove prva kolekcija, predstavlja osnovne stvari koje su potrebne onima koji žele da naprave efektnu frizuru za svaki dan.

Šest proizvoda u kolekciji su lak za kosu, sprej za teksturu, sprej za feniranje, lagani balzam za kosu, aktivator lokni za kosu i penu za volumen. Premda su malo jače cene od onoga što možete pronaći u apoteci, Zara Hair nudi i elegantan dizajn. Proizvodi mirišu neverovatno – sveže, ali ne previše parfemski. Pored toga, aplikatori su laki za korišćenje.

„Želeo sam liniju proizvoda koja neće preterivati ni u čemu, da se kosa ne oseća kao da ima previše proizvoda“, rekao je Palau.

Ali šarena pakovanja su to što zaista izdvajaju Zara Hair na prvi pogled. Galau svaku bočicu opisuje kao „skulpturu za vaše kupatilo“. Pored svih apotekarskih pakovanja za kosu na tržištu, ova linija nudi funkciju i zabavu.

Palau i Zara prvo su sarađivali tokom praznika za limitirana izdanja pod imenom Glitter in Gold i kampanjom sa Kaiaom Gerber. Ipak, ovo je samo početak. Palau je već najavio još tri proizvoda koja će se lansirati za letnju sezonu.