Louis Vuitton otvorio sezonski restoran u Saint-Tropezu, jesmo li oduševljeni?

    05.06.2024.
    RECOMMENDED

    Smešten u jednom od najglamuroznijih destinacija na svetu, ovaj restoran spaja eleganciju, inovativnost i ljubav prema lokalnoj tradiciji. Ali i jedinstven dizajn brenda. No, mi postavljamo i sledeće pitanje, da li je Louis Vuitton uspeo da nas oduševi ili smo pak ovako nešto već i mogli da očekujemo.

    Louis Vuitton, svetski poznata luksuzna modna marka, ponovno je otvorila svoj sezonski restoran u Saint-Tropezu na azurnoj obali Francuske.

    Snapinsta.app 447297887 369671062794117 7597202352649505818 n 1080
    Snapinsta.app 447287419 308180219008214 1256231370661588148 n 1080

    Restoran nosi ime Arnaud Donckele & Maxime Frédéric at Louis Vuitton, čime se odaje počast glavnim kuvarima koji su poznati upravo po radu u ovom sezonskom restoranu. Obojica dolaze iz Normandije, regije bogate kulinarskom tradicijom, a prošle su sezone preuzeli vođenje restorana s ciljem potpunog preuređenja ponude.

    Snapinsta.app 447547471 1885223705327426 900412201183269621 n 1080

    Jelovnik kao omaž tradiciji

    Arnaud Donckele, najmlađi kuvar u istoriji koji je osvojio tri prestižne Michelinove zvezdice, teži stvaranju jela koja kombiniraju lokalne sastojke s rustičnim pristupom pripremi, uz dozu kreativnosti, čime odražava duh Provansalske regije u kojoj se nalazi Saint-Tropez.

    Na jelovniku se mogu pronaći izvanredna jela koja predstavljaju spoj jednostavnosti ali i sofisticiranosti. Među njima su klasična kolica s paradajzem, koja predstavljaju srce mediteranske kuhinje, te gambori pripremljeni po njihovom unikatnom receptu. Posebno se ističe pečena piletina s povrćem i mousseline krumpirom, bogatom i kremastom varijantom pire krumpira. Dakle, standardan mediteranski meni pripremljen na poseban način. Da li smo ovako nešto mogli da očekujemo od Louis Vuittona koji kao brend ipak teži ka bogadstvu i raskoši u svakom smislu te reči? Da li je ovaj postupak, da posluže tradicionalna jela u svom restoranu, samo poruka da je vreme da leto ipak provedemo na već proverene načine?

    Na jelovniku se definitivno nalaze jela koja su svakome poznata. Bez mnogo odstupanja.

    Snapinsta.app 447364577 2377160109155906 3244451558318318934 n 1080
    Snapinsta.app 447364933 2698365173673477 2205179642725170618 n 10801

    Maxime Frédéric, je sa druge strane poznat poslastičar koji donosi svoju maštovitost u preoblikovanju klasičnih francuskih deserata – dakle ponovo ostajemo na poznatom terenu. Njegova pavlova torta s malinama predstavlja savršen spoj hrskavog i kremastog, dok torta od sladoleda napravljena s posebnim sirom od kravljeg mlijeka, nudi neobičnu i ukusnu poslasticu koja osvaja na prvi zalogaj, komentari su onih koji su imali prilike da isprobaju ovaj meni.

    Snapinsta.app 447356683 821655072745168 5921123843697898225 n 1080

    Od enterijera promenila se samo boja, Louis Vuitton logo ostaje

    Uz gastronomsku ponudu, restoran je obogaćen i novim enterijerom. Plave nijanse od prošle sezone zamijenjene su narandžastim tonovima iz LV By the Pool Resort kolekcije, koji se pojavljuju u čitavom prostoru. Prepoznatljiv LV monogram diskretno krasi prostor, dok cvetni i koralni detalji odaju počast Francuskoj rivijeri i njenoj prirodi. I ova igra boja i dekoracije nešto je što smo mogli da predvidimo. U odnosu na prethodnu godinu, pored boje koja dominira u njihovom restoranu, nema dodatnih noviteta. Brend niti se odučio za manje, niti za veće promovisanje svojih vrednosti, a iste deluje kao da nije ni promenio. U momentu kada gastronomska scena doživljava svoj potpuni preporod i okreće se novitetima iz svih uglova, LV deluje kao da bira da ističe tradiciju unoseći minimalne korekcije u sve aspekte svoje ponude.

    Snapinsta.app 447203948 804952128398659 2225176441089872399 n 1080
    Snapinsta.app 447095157 1454068078584172 4814502164644543794 n 1080

    Ako se uzme u obzir da je jelovnik okrenut potpuno finim tradicionalnim jelima, a da je sam enterijer restorana ostao skoro nepromenjen, pitanje je da li će oni koji su već imali prilike da ih posete ranijih godina imati dovoljno želje da ručavaju na tom mestu ponovo. Svakako je ova destinacija sama po sebi očaravajuća, te i restoran za sada predstavlja jednu od atrakcija.

    louis vuitton

    Ono što definitivno ne možemo da osporimo, ako je sudeći fotografijama jeste poseban estetski dojam koji je karakterističan za ovaj brend. Verujemo da je svim velikim zaljubljenicima u ovaj brend restoran kao neki vid raja na zemlji. Možda je upravo to i bio njihov krajnji cilj.

    Foto: Louis Vuitton

    Saznaj više:
    Povezani članci: