Pretraga

Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate

Tekst: Jelena Karakaš


Luksuzna putovanja? Dobro, da, gradivo smo dobro utvrdili, na bookingu tražite isključivo hotele iz dobro proverenih lanaca od punih pet zvezdica. Izbor je jasan, stare proverene vrednosti tipa Hyatt i St.Regis na primer, ili nešto novije, ali jednako spektakularno kao što je Aman. No, šta da gledate ako želite kvalitetan odmor u hotelu koji je autentičan, zanimljiv i drugačiji, obavezno drugačiji! Da li gledati male samostalne hotele i moliti se bogu da je neka od petanestak soba slobodna baš kada je vama porebna? Pa, postoji i bolje rešenje, hotelski lanci koji su se u poslednoj deceniji nametnuli kao kul izbor za sve one koji vole luksuz, ali ne nužno u uobičajnom old school shvatanju i koji žele da njihov odmor bude specijalno iskustvo gde postoji (barem iluzija) da su posebni i da se nalaze na specijalnom mestu. Milenijalsi jesu komplikovana kategorija i ponekada im je teško udovoljiti, ali postoje ugostitelji koji su među prvima skapirali gde će trendovi ići i ponudili su nam rešenja naših putničkih muka i pre nego što smo sami shvatili šta želimo od života. Zato vam danas predstavljamo hotelske grupe koje rade sjajne stvari i čiji su hoteli zbilja unikatna mesta koja će zadovoljiti i zahteve najrazmaženijih. I to na drugačiji način, obavezno drugačiji!

Grupo Habita

Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 1)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 2)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 3)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 4)

Moisés Micha i Carlos Couturier su Habita grupu osnovali još 1994. godine, a prvi hotel otvorili su 2000. godine u Meksiko sitiju. Posle toga stvari su počele da se ubrzano razvijaju, u Meksiku su otvorili 13 hotela, od kojih je najpoznatiji Downtown u Meksiko Sitiju. Deseo je hotel koji je odigirao ključnu ulogu u popularizovanju Playa del Carmen regiona. Pošto su se etablirali kao ozbiljni hotelijeri i inovatori u industriji, 2011. godine ušli su i na severnoameričko tržište otvorivši Hôtel Americano u Njujorku, koji je ujedno i njihov najveći hotel. Ono što je zajedničko hotelima koje posluju unutar Habita grupe jeste da su svi na zanimljivim lokacijama, dizajn je fokusiran na detalje i uopšteno imaju umetnički vajb koji je privlačan modernim turistima. Uz to svaki od hotela je direktno inspirisan lokalnim nasleđem mesta na kojem se nalaze.

EDITION Hotels

Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 5)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 6)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 7)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 8)

EDITION hoteli posluju u okviru Marriott sistema i zapravo ih opisuju kao lokacije sa A liste najboljih boutique hotela. Nastali su kao partnerstvo čuvenog hotelijera Ian Scharagera i hotelskog giganta Marriott International. Iako je ovaj potez logičan, mnoga slična partnerstva se nisu pokazala uspešna kao ovo. U postavljanju stvari uspeli su da iskoriste najbolje od oba sveta i da savršeno uklope svoja specifična iskustva kako bi putnicima ponudili nešto novo. Ono na čemu se temelji uspeh ovih hotela koji donose drugačiji koncept diskretnog lukuza jeste da su javne prostorije posebno dizajnirane i koncipirane. Na primer, u hotelu u Londonu bar je toliko privlačan da ga rado posećuju i lokalci i gosti tog grada koji odsedaju u drugim hotelima.

Ace Hotels

Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 9)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 10)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 11)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 12)

Megauspešna hotelska grupa Ace Hotels posluje od 1999. godine, a njihovi hoteli se primarno nalaze u Americi. Između ostalih, posluju u gradovima kao što su Portland, Čikago, Njujork, Sijeti, Los Anđeles… Ali imaju i hotele u Panama Sitiju i Londonu. Sve je počelo kada su prijatelji Alex Calderwood, Wade Weigel i Doug Herrick kupili i transformisali stari hotel u Sijetlu od samo 28 soba i napravili od njega pristupačan hotel namenjen kreativnoj klijenteli. Tokom 2006. godine njima su se pridružili i Jack Barron i Michael Bisordi iz kompanije Tungsten Partners i krenuli su ozbiljnije u posao, šireći se na Palm Springs i Njujork. Danas je ovo dobro poznat hotelski lanac koji rado biraju svi oni koji žele da odsednu na zabavnom mestu koje osim prenoćišta nudi i druge sadržaje. Prošle godine Ace Hotels je obeležio dve decenije poslovanja i danas upravljaju sa 1,718 smeštajnih jedinica. Poslednji hotel u ovom uspešnom lancu otvoren je ove zime u Kjotu.

Soho House

Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 13)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 14)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 15)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 16)

Koncept Soho House je dobro poznat svima onima koji cene dobar dizajn i ideju koji stoji iza svega. Bilo da pokušavaju da se učlane, bilo da posećuju kafee i restorane koji posluju u sklopu njihovih hotela širom sveta (kultni Cecconi’s je integralni deo svakog hotela) kul putnici žarko žele da budu deo ovog pokreta. Koncept je osnovao Nick Jones 1995. godine kada je otvoren prvi hotel u Londonu, on je prodao 80% deonica britanskom tajkunu Richardu Caringu 2008. godine, a 2012. se u priču uključio i američki milijarder Ron Burkle. Ipak oni nisu menjali recept koji dobija, Soho House posluje kao koncept privatnog kluba, a članovi su pretežno iz medijske i modne industrije, kao i umetničkog sveta. Lanac se i dalje širi velikom brzinom, a ovog leta nas očekuje otvaranje njihovog prvog hotela na Mikonosu, naime oni su kupili čuveni hotel San Giorgio, kao i letnji klub Scorpios. Početkom maja hotel će nastaviti da posluje pod imenom Soho Roc House, iako je to težak zadatak ne sumnjamo da će podići lestvicu provoda i na ovom mestu.

Experimental Group

Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 17)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 18)
Moderni hotelski brendovi koje bi trebalo da znate (фото 19)

O ovom sjajnom konceptu smo vam pisali u nekoliko navrata. Grupa hotela Experimental nastao je u Francuskoj i zapravo su vlasnici (Romée de Goriainoff, Pierre-Charles Cros i Olivier Bon) pre toga imali lanac koktel barova koji su osnovali sa samo 23 godine. Ipak, shvatili su da su hoteli vrhunac ugostiteljstva i ultimativni test. Pre otvaranja prvog hotela oni su lično isprobali 15 različitih dušeka kako bi pronašli najudobniji (njihovi gosti sada spavaju na madracima francuske kompanije Davilaine). Iako vode nekoliko hotela širom Evrope ne defnišu se kao lanac, jer je svaki hotel u njihovom vlasništvu drugačiji, otkačen i prilagođen lokaciji na kojoj je. Primera radi, njihov hotel u Veneciji je namenjen putnicima koji su već nekoliko puta posetili taj grad i videli sve bitne spomenike i sada dolaze zbog bijenala, arhitekture i Guggenheima. I zato je hotel lociran u kvartu Dorsoduro, a ne u nekom centralnijem. Njihovi gosti su većinom mladi uspešni ljudi koji ne brinu toliko o statusu, oni ne žele veliki apartman, ili batlera. Njima je bitnije da budu konektovani, a plus žele da se u svojoj sobi maksimalno opuste.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar