Burberry, brend koji se izdvaja neprolaznom elegancijom, prefinjenošću i istorijskim nasleđem, od svojih skromnih početaka u 19. veku (osnovan je 1856. i prvobitno bio usmeren na proizvodnju visokokvalitetnih i izdržljivih kaputa i vodootporne odeće za kišu) uspeo je da stvori prepoznatljivu estetiku koja privlači sve uzraste i polove (malo koji brend ima prepoznatljivost Burberryja).
Kao jedna od najstarijih modnih kuća u Velikoj Britaniji, prožeta istorijom, Burberry kroz svoje nostalgične ponude, konstantno ističe svoje korene. Otkako je Daniel Lee imenovan za kreativnog direktora kuće, poštovanje tradicije uzdignuto je na viši nivo – hrabrim printovima i paternima. I Leejev sledeći veliki poduhvat za matičnu kuću, zadržava stil brenda. Pogađate, u pitanju je linija Burberry Classics – više elegantna uniforma, nego što je regularna, obična odeća. Bež i sivi karo dezeni zvezde su nove kampanje u kojoj se nalazesadašnje modeling zvezde, a to su Iris Law i Quinn Kirwan.
Burberry Classics
70 odsto održivih materijala utkano je u lagane komade Burberry odeće, među kojom dominiraju uske, savršen krojene košulje. Tu su i unapređeni kupaći kostimi, koji će definitivno pružiti dodatnu zabavu pod suncem, a tu su i trenerke, idealne za sportske aktivnosti.
Burberry Classics kolekciju krase njeni jahački dizajn, izvezeni na majicama, pantalonama i duksevima sa hrabrim identitetom.
Jedan od razloga zašto je Burberry već više od veka omiljeni izbor oba pola jeste njegova otpornost na trendove. Trendovi se smenjuju svake sezone, ali ovaj brend je bezvremen i čini se da njegovu eleganciju svako može izneti. Burberry komadi garderobe uvek su pametna investicija, a zanimljivo je posmatrati kako brend tek otkrivaju pripadnici generacije Z (obožava ga, recimo Billie Eilish), i englesku eleganciju uklapaju u svoje svakodnevne kombinacije.
Linija Burberry Classics, dostupna je u prodavnicama i online od ovog meseca.
Fotografije: Burberry