Pretraga

Moodboard: Mihano Momosa

Moodboard: Mihano Momosa

O harmoniji, novoj eri i novoj torbi Hexagon pričamo sa Mihailom Anušićem, čovekom koji stoji iza poznatog brenda

Tekst: Manda Javorina

Momosa je brend koji je tako pažljivo vizuelno iskristalisan da ćete ga prepoznati i kada se radi o novim modelima koji su iskorak u odnosu na prethodne. Upravo to se desilo i sa novom Hexagon torbom koja nas je očarala od momenta kada smo na Instagramu videli prve slike kampanje sa četkama i konzervama boje. Nakon ovog neočekivanog skretanja u geometriju, pojavio se i nov logo, a mi ostali da iščekujemo šta je sledeće. Sa Mihailom smo popričali i tome šta ga pokreće, čemu teži i kako ideje pretvara u realnost, a ja imam da dodam da me on podseća na (omiljenu) izjavu Toma Forda: "Ako možete sebe zapravo da zamislite kako nešto radite, onda to možete i da uradite u stvarnosti."

Moodboard: Mihano Momosa (фото 1)

Tvoja estetika je vrlo dosledna, a u isto vreme evoluira iz sezone u sezonu. Da li to predstavlja i evoluciju tebe samog?
Mislim da je veoma važno biti autentičan i prepoznatljiv kada gradiš svoj brend. Trudim se i želim da ostanem dosledan svojoj ideji i estetici, isto kao što ostajem dosledan svojim principima u životu. S druge strane, napredak je ono čemu težim kao ličnost, a to uključuje i moju kreativnost pa se ta evolucija oslikava i u mom radu i kolekcijama.

Da li se svakom novom kolekcijom takmičiš sa drugima ili sam sa sobom?
Kako sazrevam sve se manje takmičim, čak i sa samim sobom. Iz sezone u sezonu više se okrećem pitanju - Šta možemo bolje da uradimo?

Omiljeni komad koji si napravio?
Ne bih, bar za sada, mogao da izdvojim jedan kao omiljeni. Za svaki komad koji sam napravio, u tom trenutku sam dao najbolje od sebe.

Kako si se odlučio da proširiš baš asortiman torbi?
Mnogo volim torbe i aksesoare. Tražio sam novi izazov i torbe su bile logičan izbor, kao omiljeni aksesoar svakoj ženi. Iz ove prespektive to se pokazalo kao pravi potez.

Heksagon je simbol "svete geometrije" i predstavlja harmoniju. Da li je to inspiracija za novi model torbe?
Inspiracija za Hexagon dolazi iz prirode. Šestougao je geometrijski oblik koji se u prirodi može pronaći na najinteresantnijim mestima. Priroda je pre svega balans i Hexagon je dao savršen balans Resort 2020 kolekciji.

Moodboard: Mihano Momosa (фото 2)

Koliko dugo je trebalo da Hexagon od ideje i crteža postane stvarnost?
Ceo proces trajao je oko 6 meseci. Od skice, uzoraka, izbora boja do objavljivanja kampanje.

Da li si imao u vidu poseban tip žene koja će je nositi i šta ona za tebe predstavlja?
Hexagon predstavlja novi pravac u razvoju brenda u kom želim da idemo. Mislim da može da je ponese svaka stylish žena, jer je zbog svog specifičnog oblika zaista statement aksesoar.

Na novoj odeći vidimo nov logo, kako si došao do toga da ga promeniš? Da li je to najava za novu eru brenda Mihano Momosa?
Novi logo sigurno simboliše novu eru u Mihano Momosi. Želeo sam da zadržimo identitet, ali sa osvrtom na aktuelne trendove. 

Ako pretpostavimo da je istina da odelo čini čoveka, kada bi do kraja života morao da nosiš odeću jednog dizajnera, ko bi to bio?
Kada bih morao da se odlučim za jednog dizajnera do kraja života, sigurno bih počeo da kreiram mušku odecu. Smatram da je odeća izraz naše ličnost i ne bih voleo nikakva ograničenja.

Moodboard: Mihano Momosa (фото 3)

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor