Ako smo išta naučili u protekloj deceniji to jeste da je magična reč u modi – saradnja! Od sportskih brendova koji se udružuju sa high fashion markama, preko uklapanja brendova iz različitih sektora, sve do posebne Virgil kategorije kolaboracija. Dok su neke nastale iz puke trke za profitom, tu su i one gde se manje afirmisani brendovi prirodno spajaju po načinu razmišljanja. A možda su nam među omiljenim oni spojevi koji uključuju poznate blogerke koje imaju jasno definisan stil i koji ostaje vrlo prepoznatljiv i u okvirima saradnje sa raznim brendovima. Danas vam predstavljamo tri spoja koji kao rezultat imaju kolekcije koje su nosive, privlačne i lako možemo da ih zamislimo u svom ormanu.
U moru modnih saradnji zaista je teško da nas nešto iznenadi, ali kompanija &Other Stories je uspela u tome. Ako vam ime Giorgia Lupi ne znači mnogo, možda biste mogli da pitate prijatelje iz sveta nauke i tehnologije? Giorgia se bavi jednim od novijih zanimanja današnjice, a to je dizajn prezentacije informacija korisniku. Zvuči komplikovano, ali zapravo je njen zadatak da predstavi statistike i brojke na način koji je više ljudski, a manje sterilan i fokusiran na same brojke (njen TED Talk na ovu temu je pogledan preko 1.200.000 puta). Koliko je njen rad značajan dokazuje i činjenica da su neke od njenih skica izložene u MoMA muzeju u Njujorku. Čelnici Brenda &Other Stories uvideli su da bi koncept “informacija za obući” mogao da bude interesantan i bacili su se na koncipiranje kako spojiti ta dva sveta koja deluju udaljeno. Rezultat je kolekcija koja sadrži pletene džempere, prozirne haljine, pufnaste jakne, bluze… Lupijeva je dizajnirala printove koristeći informacije koje su prikupile tri naučnice: Ada Lovelace koja je napisala prvi kompjuterski program, Rachel Carson koja je učestovala u započinjanju Zelene revolucije, a Mae Jemison je prva Afroamerikanka koja se otisnula u svemir. Svaki komad iz kolekcije ima posebnu etiketu na kojoj je objašnjeno značenje svake linije, oblika, ili upotrebljene boje. Inspirativno!