Pretraga

Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova

Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova

Tekst: BURO.

Pandemija nas je na proleće sve zatekla u raskoraku, niko nije mogao da pretpostavi da ćemo prve dane aprila provesti „sunčajući se“ ispod sopstvenog lustera, a sada nekoliko meseci kasnije dok klizimo u drugi? Treći? Ko.još.broji.koji talas korone, već vladamo situacijom. Koliko god kukali da smo osetljivi, ljudska vrsta je zaista prilagodljiva i brzo smo se organizovali za novu kućnu epizodu. Dok je u nekim zemljama u Evropi lockdown zvanično na snazi, kod nas sami možete dozirati koliko ćete uzeti udela u društvenom životu (idealno što manje). Kako bi nam kod kuće bilo zabavno brinu streaming platforme koje se pripremaju za nikad sadržajniju jesen i zimu. A ako pogledamo modne brendove oni se ubrzano prilagođavaju novonastaloj situaciji. Inditex grupacija gotovo umetnički jezdi kroz nametnute okolnosti, još od obijanja da se pridruže online svetu, pa sve do trenutka kada su ponudili svetu savršen sajt za laku kupovinu oni nameću pravac kada su i modni i digitalni trendovi u pitanju. Sredinom aprila Zara je izbacila lookbook koji su manekenke snimile same u karantinu i naravno da su superspremni za novu epizodu. Nove kolekcije brenda iz Inditex portfolija nisu uopšte ono na šta smo do sada navikli, ali moramo priznati dopada nam se ovaj zaokret!

Zara – Donji veš

Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 1)
Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 2)
Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 3)

Zara je ozbiljan sistem koji melje sve pred sobom i samo je pitanje trenutka kada će se pozabaviti sledećom fashion ili beauty kategorijom koju trenutno nemaju u svojoj ponudi. Posle eksperimenta sa grudnjacima i gaćicama u okviru limitirane kolekcije koji su se u rekordnom roku rasprodali, čelnici ove marke su odlučili da je idealan trenutak za lansiranje ozbiljnije linije donjeg veša samo par nedelja pre nego što Evropa uđe u lockdown fazu. Nežno, seksi, udobno i ženstveno samo su neki od epiteta kojima se moguopisati modeli. Čipka kao detalj, providno kao obavezno, nabrano kao začin. Izgleda da je ovo dobitna modna formula! Jer ako već nosimo bezoblične trenerke od debelog pamuka, hajde da ispod svega imamo delikatne komade veša koji nas podsećaju da ćemo nekad ponovo izlaziti i zabavljati se. Do tada je senzualnost kategorija koju čuvamo za sebe ogrnuti svilenim kućnim ogrtačem.

Oysho – retro igre

Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 4)
Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 5)
Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 6)

Ako Zara sada ima liniju seksi veša šta je onda sa brendom Oysho koji je u grupaciji specijalizovan za tu kategoriju? Nikakav problem, Oysho se pomerio više ka sektoru sport i uživanje. Mekane trenerke, čvrste helanke, topovi za vežbanje i šuškave jaknice. Na to smo sve već nekako navikli u njihovoj ponudi tokom ove godine, a u jesenjoj sezoni odlučili su da se dodatno zabave. U svoj asortiman su uvrstili retro drvene igračke kojih se neki od nas sećaju iz detinjstva. Tu su bingo, tavla (backgammon), jenga i mikado. Iako u digitalnoj eri takve igrice deluju kao iz kategorije „kako nema ništa slatko, pa jabuke su u činiji“ možda nije loše da odložimo telefone i prepustimo se old school zabavi. Trenutno se ove igre prodaju kao Oysho akesesoari i to samo u odabranim zemljama, ili online, navijamo da ceo program uđe i u radnje kod nas.

Massimo Dutti – sportski koncept

Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 7)
Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 8)
Ne moramo da gledamo vesti, dovoljno je da pogledamo nove kolekcije highstreet brendova (фото 9)

A šta radi brend čija ponuda se tradicionalno vezuje za poslovne žene i koji nudi odeću koja bi njima mogla da zatreba tokom dana. Dok je na snazi #WFH i Massimo Dutti ima novi „red vožnje“. Umesto da već krenu da nas bombarduju sakoima od pliša i svilenim midi haljinama sa printovima idealnim za praznične poslovne zabave, nova kolekcija ima totalno drugačiji koncept! Capsule kolekcija 003 nosi naziv „Soft Capsule“ i sadrži artikle za sportske aktivnosti. Naravno sve je i dalje u Massimo fazonu, boje su neutralne, materijali kvalitetni i ne postoje suvišni detalji. Recimo da možemo da kažemo da u takvim komadima zamišljamo one žene koje su prokljuvile život i mogu da izvedu baš sve joga pozicije. U kolekciji postoji i podloga za pilates u krem i sivoplavoj boji sve sa kožnim ručkama sa nošenje, kao i flaše za vodu u istim nijansama. Da li smo to očekivali od ovog brenda? I ne baš. Da li nam se dopada? Jako! Kupujemo podlogu i pretvaraćemo se da smo dobri u pilatesu.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor