Kako mali brendovi finansiraju modne revije sa ograničenim budžetom?

Za mlade dizajnere, modne revije su obred inicijacije i sredstvo za dobijanje medijske pažnje i kreiranje odnosa sa kupcima. Ali čak i najjednostavnija modna revija može koštati do 300.000 dolara
16.09.2023.
RECOMMENDED

Za mlade dizajnere, modna revija predstavlja značajan korak za njihove poslove i karijere. To je priliku da uspostave svoje mesto na modnoj sceni i steknu određeni prestiž u industriji. Ali, da bi se to postiglo, potrebno je ogromno ulaganje. Čak i osnovna revija u Njujorku može koštati od 100.000 do 300.000 dolara, dok revije koje su na najvišem nivou mogu koštati milione. Plus, povratak uloženih sredstava je teško izmeniti.

Ipak, postoji nešto u modnim revijama što mnoge brendove privlači. Da bi uspeli, mali brendovi prikupljaju sredstva iz različitih izvora finansiranja, uključujući sopstvenu ušteđevinu, ali i grantove i sponzorstva. Često su kreativni u pronalaženju jeftinih lokacija ili manje skupih rešenja za usluge kao što su šminka i frizura. Međutim, previše oslanjanja na sponzore i partnere može biti rizično- ako izostanu, planovi dizajnera za Nedelju mode se poremete.

Logistika organizacije revije može biti stresna za mladi brend koji još nije sazreo; ali za mnoge i trošak, kako finansijski tako i emotivno. Ipak, vredno je truda.

NE MOŽE SE BEZ POMOĆI

Iako se lokacija i ukupni troškovi razlikuju, finansiranje revija je glavna briga dizajnera tokom cele godine i pravljenje budžeta je stalna diskusija između agencija za odnose s javnošću, dizajnera i producenata.

Odatle počinje niz pregovora i kompromisa. Na primer, veća revija može izazvati više uzbuđenja, ali to takođe znači i iznajmljivanje većeg prostora, više sedećih mesta i angažovanje obezbeđenja.

Za manje brendove, sponzorstva omogućavaju organizaciju revija. Često dolaze od većih modnih kompanija, brendova lepote, wellnessa ili pića i sve više, kompanija koje se bave tehnologijom. Korist za sponzore je velika, jer dopiru do nove publike i stiču pozitivan imidž bilo da je zbog toga što su na listi gostiju ili zato što ih dizajner nekako uvrsti u svoju kolekciju.

Takođe, postoje programi koji pomažu dizajnerima sa manjim budžetima da organizuju revije. Nagrada CFDA/Vogue Fashion Fund pruža do 300.000 dolara finansijske podrške dobitnicima svake godine, dok je IMG sarađivao sa Empire State Development kako bi obezbedio nekim manjim dizajnerima 50.000 dolara za nadoknadu troškova produkcije u 2022. godini.

Posebno u Evropi, dizajneri mogu računati na redovnija sredstva od vlada i upravnih tela. Ove godine, La Fédération de la Haute Couture et de la Mode će pružiti 15.000 evra nekim dizajnerima koji organizuju modne revije, dok je London Fashion Week upravo dobio 2 miliona funti finansijske podrške od britanske vlade.

Saznaj više:
Povezani članci: