Povezano
Osnovano od strane Christiana Diora 1946. godine, modna kuća Dior je ostavila večan trag u modnoj industriji, oblikujući tok savremenog stila svojim revolucionarnim dizajnom i vizionarskim vođstvom. Vizija brenda ogleda se i u njihovoj najpoznatijoj Lady Dior torbi i voljenom parfemu Miss Dior, simbol romantične ženstvenosti.
Kada su na društvenim mrežama osvanule fotografije potencijalne saradnje između Diora i Lega, svi su se zapitali da li je ovo još jedan u niz neočekivanih kolaboracija ove godine i dokle će high-fashion otići da se približi široj publici.
Osnovan 1932., Lego je prethodnih godina evoluirao u globalni kulturološki fenomen. Sa setovima koji obuhvataju kompleksna čuda iz sveta arhitekture do voljenih filmskih franšiza, Lego osvaja entuzijaste svih uzrasta.
Slike su prikazivale kultnu upečatljivu plavu Lady Dior torbu u Lego obliku. Naravno, tu su se našle i slike Lego kompleta u obliku Miss Dior parfema i Dior ruža. Odmah se postavilo pitanje – kada i gde možemo da nabavimo ove Lego setove?
Slične fotografije su osvanule i za legendarnu Birkin torbu, sugerišući da za Lego takođe sledi saradnja za Hermès.
Međutim, ispostavlja se da nije u pitanju prava kolaboracija, već rezultat slika generisane pomoću veštačke inteligencije. S obzirom na pozitivnu reakciju, možda će modne kuće sada ozbiljno razmisliti da li da pokrenu saradnju sa brendovima kao što su Lego za nadolazeću zimsku sezonu.