„Euforija“ opsesija ne pokazuje znake da će uskoro da oslabi. Najtvitovanija, i na još mnogo načina relevantna, popularna i krajnje važna serija koja nam je bila potrebna baš zato što je sirova i pomalo surova, ona nastavlja da pomera granice. Donela nam je nove trendove i plejlistu sa muzikom koja je nadmašila i prvu sezonu i koju smo slušali na repeat, ali i postavila ozbiljnija pitanja poput onog da li serija glorifikuje upotrebu droge kod mladih.
Timovi koji stoje iza najvećih svetskih brendova i kroje modnu industriju lako su prepoznali u glavnim glumcima i glumicama i dodatni potencijal, te je praktično svako od njih i ponaosob stao ispred nekog brenda, targetirajući čitavu četu fanova. A u tim fanovima su generacija Z ali i milenijalsi kojima su tinejdžerske serije na neki način postale omiljeni novi žanr. Genijalno, zar ne? Teško je odlučiti se za omiljenu kampanju. Samo pogledajte fotografije ispod.