Druga sezona serije “Euforija” je završena, a glumačka ekipa dominira modnim kampanjama

autor BURO.
euforijakampsquare

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/euforijakampcover.jpg

„Euforija“ opsesija ne pokazuje znake da će uskoro da oslabi. Najtvitovanija, i na još mnogo načina relevantna, popularna i krajnje važna serija koja nam je bila potrebna baš zato što je sirova i pomalo surova, ona nastavlja da pomera granice. Donela nam je nove trendove i plejlistu sa muzikom koja je nadmašila i prvu sezonu i koju smo slušali na repeat, ali i postavila ozbiljnija pitanja poput onog da li serija glorifikuje upotrebu droge kod mladih.

Timovi koji stoje iza najvećih svetskih brendova i kroje modnu industriju lako su prepoznali u glavnim glumcima i glumicama i dodatni potencijal, te je praktično svako od njih i ponaosob stao ispred nekog brenda, targetirajući čitavu četu fanova. A u tim fanovima su generacija Z ali i milenijalsi kojima su tinejdžerske serije na neki način postale omiljeni novi žanr. Genijalno, zar ne? Teško je odlučiti se za omiljenu kampanju. Samo pogledajte fotografije ispod.

Zendaya – Valentino

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129423458846.jpg

Hunter Schafer – Prada

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129423187558.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129423504407.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129423434389.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129692406602.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129422911922.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129423046041.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129423481194.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1646129423675728.jpg