Amina Muaddi pravi cipele koje planu čim se pojave. Ok, to znamo već neko vreme. Ono što je realno fantastično jeste činjenica da je ova rečenica i dalje stoprocentno istinita. Cipele na visoku potpeticu, od raznobojnie kože, satena, sa kristalima i perjem prodaju se kao lude ako ona stoji iza njih.
Krajem marta, koji većina nas pamti kao početak izvrtanja života naopačke, Amina je dropovala mini kolekciju od deset modela na platfomu MyTheresa. U roku od nekoliko sati, većina cipela nosila je oznaku sold out. Ako ovo i pripišemo tome da su ljudi verovali da će ceo ovaj kuršlus kraće trajati, Aminine naredne dropove zadesila je ista vesela sudbina, a to svakako nije za prevideti.
Cipele kakve ona pravi danas je realno vrlo teško prodati. Prilika da se one nose gotovo da nema u svetu – pogotovo sada sa drugim karantinom u velikom delu Evrope – a pored toga, ljudi su se generalno okrenuli jednoj manje očiglednoj vrsti luksuza, čiji je možda najveći simbol kašmirski džemper.
Ako čitate magazine posvećene modi i njenoj poslovnoj strani, znate vrlo dobro da se jedan na drugi nižu tekstovi o svemu osim o tome kako je “nešto planulo za dan”. Ipak, Aminin brend ne samo da ne pati već se i proširuje pa će naredne sezone imati i mini-torbice i minđuše. Prvo pitanje koje pada na pamet jeste: da li je Amina nekakva srećna anomalija ili je sama dizajnerka svesno povukla poteze čiji je ovo rezultat?
Odgovor naravno nije ograničen na ili/ili. Brendovi cipela poput Manolo Blahnika (koji je odnedavno na net-a-porteru) i Aquazzura takođe se prodaju. Na većoj skali, Bottega Veneta, takođe. Direktorka bajinga na platformi MyTheresa Tiffany Hsu izjavila je da “ako je brend jako tražen, onda je jako tražen bez obzira na to šta se dešava u svetu.” Ok, taj deo nam je svima jasan.