Kendall Jenner i horse-girl moda u najnovijoj kampanji Stella McCartney za jesen 2023.
Tematska nit kolekcije Konjska Snaga brenda Stella McCartney za jesen 2023. godine jasno se ogleda kako u komponentama kolekcije, tako i u kreativnom konceptu kampanje, koji je prvi put predstavljen u Manège de L’École Militaire tokom Nedelje mode u Parizu. Ovaj narativ istražuje transformišuće veze između ljudi i konja, crpeći inspiraciju iz Stelinog porodičnog i umetničkog nasleđa, istorijskih odjeka i savremenog trenutka.
Jedno je sigurno, Stella McCartney i Kendall Jenner dele ljubav prema konjima i strast prema jahačkom sportu od najranijeg detinjstva. Savršen background su pejzaži južne Francuske, a Kendall deluje sasvim prirodno i spokojno u kadrovima koje deli sa ovim krotkim životinjama.
Kolekcija inspirisana konjima obogaćena je detaljima u obliku užadi, kao i štepanim materijalima koji reinterpretiraju zagrljaj konjskih pokrivača.
Ova duboka povezanost ljudi i konja mnogo je više od samog vizuelnog izražaja.
Inovacije u materijalima su u centru pažnje: imamo vegan imitaciju krokodilske kože, Frayme i S-Wave tašne su vešto izrađene od otpada od jabuka, jahaće čizme takođe prelaze u održiv teren, izrađene od ostataka grožđa nakon berbe. Kolekcija širi svoj etički domet, obuhvatajući pažljivo oblikovane aksesoare od plesnjivih micelija, a posebna inovacija je MIRUM®, zamena za životinjsku kožu koja dolazi iz sveta biljaka umesto plastike, pokazujući svoju prirodnu cikličnost, jer može biti obnovljen kao sveži materijal ili čak prirodno razgrađen.
Photo: Stella McCartney/ Harley Weir
Impresivnih 92% celokupne kolekcije ima korene u održivim materijalima, što je čini najviše etičkom jesenjom ponudom Stelle McCartney do sada. Dugogodišnja posvećenost ovog brenda izbegavanju životinjske kože, krzna i perja ostaje nepokolebljiva i na neki način ovaj izuzetno moralan pristup modi Stelin je zaštitni pečat.
Photo: Stella McCartney/ Harley Weir