Novo izdanje Bottega Veneta kampanje za zimu 2023. godine ostaje verno srži ove luksuzne italijanske kuće, ističući suptilnost, pokret i svakodnevnu povezanost preko fotografija koje su snimili Malick Bodian, Louise and Maria Thornfeldt, Sander Muylaert i pratećeg modnog filma koji je snimio Massimiliano Bomba.
Bomba, koji je ranije ove godine režirao Bottega Veneta film ,,Craft in Motion“ (kratki film koji je zavirio u ateljee kuće kako bi pružio intiman pogled na njeno nasleđe zanatskog rada i stručnjake za izradu), krenuo je ulicama Milana za potrebe ovog filma i pratio je karavan prolaznika u pokretu.
Putujući kroz prelepe, suptilne i inače neprimećene arhitektonske prostore, film i fotografije odaju počast mestu rođenja kuće i suptilno prave omaž njihovim besprekorno izrađenim komadima.
Prikazivanje likova u pokretu predivno dočarava složenost i taktilnost poslednje kolekcije kreativnog direktora Matthieu Blazy, koja uključuje jedinstvene pletenice, vešto izrađene kožne odevne komade i karakteristične tkanine za torbe, povezujući zanimljiv vizuelni dijalog između arhitekture i mode; dijalog koji se čini posebno prisutnim u narativu Bottega Venete, kuće izgrađene na stubovima strukture, siluete i zanatskog umeća.
Od svog imenovanja, Blazy je tražio da istakne nasleđe Bottega Veneta rada sa kožom, posebno tehniku intrecciato koja je sada postala zaštitni znak brenda, i da inovativno preoblikuje siluete kuće za savremenu publiku.
Kolekcija i kampanja čine živahno zajedničko nastojanje koje govori o nasleđu Bottega Venete. Povezanost Blazyja sa italijanskom arhitekturom i zanatskim umećem je prikladno priznanje zajedničkim ciljevima oba umetnička medijuma- želji za ravnotežom između upečatljivog, kvalitetnog dizajna i pragmatizma i neprimećene, svakodnevne funkcionalnosti.