Milanska arhitektura i veština izrade odeće su u prvom planu zimske kampanje brenda Bottega Veneta za 2023. godinu

    11.09.2023.
    RECOMMENDED

    Novo izdanje Bottega Veneta kampanje za zimu 2023. godine ostaje verno srži ove luksuzne italijanske kuće, ističući suptilnost, pokret i svakodnevnu povezanost preko fotografija koje su snimili Malick Bodian, Louise and Maria Thornfeldt, Sander Muylaert i pratećeg modnog filma koji je snimio Massimiliano Bomba.

    Bomba, koji je ranije ove godine režirao Bottega Veneta film ,,Craft in Motion“ (kratki film koji je zavirio u ateljee kuće kako bi pružio intiman pogled na njeno nasleđe zanatskog rada i stručnjake za izradu), krenuo je ulicama Milana za potrebe ovog filma i pratio je karavan prolaznika u pokretu.

    bottega

    Putujući kroz prelepe, suptilne i inače neprimećene arhitektonske prostore, film i fotografije odaju počast mestu rođenja kuće i suptilno prave omaž njihovim besprekorno izrađenim komadima.

    Prikazivanje likova u pokretu predivno dočarava složenost i taktilnost poslednje kolekcije kreativnog direktora Matthieu Blazy, koja uključuje jedinstvene pletenice, vešto izrađene kožne odevne komade i karakteristične tkanine za torbe, povezujući zanimljiv vizuelni dijalog između arhitekture i mode; dijalog koji se čini posebno prisutnim u narativu Bottega Venete, kuće izgrađene na stubovima strukture, siluete i zanatskog umeća.

    bottega1

    Od svog imenovanja, Blazy je tražio da istakne nasleđe Bottega Veneta rada sa kožom, posebno tehniku intrecciato koja je sada postala zaštitni znak brenda, i da inovativno preoblikuje siluete kuće za savremenu publiku.

    Kolekcija i kampanja čine živahno zajedničko nastojanje koje govori o nasleđu Bottega Venete. Povezanost Blazyja sa italijanskom arhitekturom i zanatskim umećem je prikladno priznanje zajedničkim ciljevima oba umetnička medijuma- želji za ravnotežom između upečatljivog, kvalitetnog dizajna i pragmatizma i neprimećene, svakodnevne funkcionalnosti.

    Saznaj više:
    Povezani članci: