O harmoniji, novoj eri i novoj torbi Hexagon pričamo sa Mihailom Anušićem, čovekom koji stoji iza poznatog brenda
Momosa je brend koji je tako pažljivo vizuelno iskristalisan da ćete ga prepoznati i kada se radi o novim modelima koji su iskorak u odnosu na prethodne. Upravo to se desilo i sa novom Hexagon torbom koja nas je očarala od momenta kada smo na Instagramu videli prve slike kampanje sa četkama i konzervama boje. Nakon ovog neočekivanog skretanja u geometriju, pojavio se i nov logo, a mi ostali da iščekujemo šta je sledeće. Sa Mihailom smo popričali i tome šta ga pokreće, čemu teži i kako ideje pretvara u realnost, a ja imam da dodam da me on podseća na (omiljenu) izjavu Toma Forda: „Ako možete sebe zapravo da zamislite kako nešto radite, onda to možete i da uradite u stvarnosti.“
Tvoja estetika je vrlo dosledna, a u isto vreme evoluira iz sezone u sezonu. Da li to predstavlja i evoluciju tebe samog?
Koliko dugo je trebalo da Hexagon od ideje i crteža postane stvarnost?