April je i to šesti dan po redu, samo razmišljamo naglas… Živimo u donjem delu pidžame i sakou kada samo online, a offline… Ma koga briga, ko nas i vidi. Lako je skliznuti u mrzovolju, ali kao vežbu probajte da zauzdate te demone (predlažemo da pročitate komentar stručnjaka na tu temu, kao i da pronađete adekvatne načine za borbu protiv anksioznosti). Zato danas klikćemo na jedan imaginarni fast foward i ulećemo pravo u leto, znate već sve: upekla zvezda, tu je neka voda, možda slana, misli idu na najniži broj obrataja (ovo trenutno stvarno zvuči kao utopija!) – sloboda! Ko bi rekao da ćemo u ovom trenutku na globalnom nivou tako zaneseno sanjariti. Veliki planovi i dalje ostaju na pauzi i razmišljamo kakav bismo kupaći mogli da nabavimo za najtoplije mesece 2020. Otkrivamo tri kul brenda na koje bi trebalo da obratite pažnju.
Oséree
Ako i na plaži želite da izgledate glamurozno, elegantno i besmisleno kul, ovo je brend za vas! Oséree su 2015. godine osnovale Vinci i Isabella Cavallin, naziv je zapravo inspirisan francuskom rečju „oser“ koja znači „izazvati“. Zato su krojevi ovih kostima izazovni i senzualni u upadljivoj paleti boja uz detalje od čipke i metalik teksture. Pored samih kostima, dizajnerke su se posvetile tome da njihovi kupci imaju opciju da upare bikini i lounge letnju odeću. Naime, one nude i odeću koja je namenjena za vrele letnje dane, kao što su minijaturan šorts zlatne boje, slip haljine i satenski komadi ukrašeni resama od kristala. U ovom slučaju više je više, a super seksi je ključni motiv.
ookioh
Jednostavna old school estetika brenda Ookioh otkriva opušteni vajb Kalifornije gde je u Los Anđelesu smeštena njihova baza. Brend je osnovala preduzetnica Vivek Agarwal, a na razvoju je angažovan kompletno ženski tim. Krojevi su takvi da upravo zbog svoje jednostavnosti pristaju skoro svima i još bitnije – podržavaju svaki oblik tela. Donji delovi su duboko sečeni, a kao detalji pojavljuju se ukrasi u obliku krugova koji daju retro izgled. Kolor paleta inspirisana je radovima Henri Matissea, a to je kombinacija boja u kojoj bismo voleli da živimo i kada leto prođe. Svi kupaći kostimi izrađeni su od recikliranog materijala, a budući da se radi o direct-to-consumer brendu kostimi koštaju oko sto dolara.
anane
Radi se o veoma mladom španskom brendu, Anane je zvanično započeo svoj život 2018. godine u Barseloni kada je dizajnerka Sandra za svoje prijatelje izradila kolekciju bikinija, a sledeće godine krenula je u ozbiljnije građenje svog brenda. Estetika je vrlo jasna, na ovim modelima ne postoji ništa što je suvišno, apsolutna svedenost dopušta ženama da uživaju u letnjoj slobodi do maksimuma. Modeli i boje inspirisani su divljom prirodom i mestima kao što su Lanzarote, Hrvatska i Tanzanija. Takođe, deo kolekcije se izrađuju od recikliranog otpada iz okeana. Uz to, zamišljeno je da devojke po slobodnoj volji kombinuju donje i gornje delove, stvarajući sopstvene kombinacije u kojima se najbolje osećaju.