Saint Laurent kampanja sa Kate Moss i Chloë Sevigny je definicija reči „cool“

Mothers!

autor BURO.
kampanja

Možemo reći da je objavljena najbolja modna kampanja leta – za omiljeni brend poznatih, Saint Laurent. Za sezonu jesen/zima 2025–2026, modna kuća predstavlja kampanju Velvet Heat, koja je okupila muze Kate Moss, Chloë Sevigny i Frankie Rayder pod kreativnim vođstvom Anthonyja Vaccarella.

Kampanju je u okruženju Los Anđelesa fotografisao renomirani fotograf Mert Alas.

U središtu ove kampanje nalazi se Kate Moss. Bez unapred definisane naracije ili scenografije, kampanja se oslanja na organski pristup, omogućavajući Moss da interpretira kolekciju prema sopstvenim pravilima – vođena instinktom, pokretom i ličnom povezanošću sa brendom.

kampanja
instagram mertalas

U društvu dugogodišnjih prijateljica i modnih pionirki Chloë Sevigny i Frankie Rayder, Moss se kreće kroz osunčani Los Anđeles, ambijent izabran koliko zbog svoje kulturne simbolike, toliko i zbog estetskog kontrasta.

Rezultat je vizuelni esej koji istražuje teme slobode, ženstvenosti i prijateljstva.

Saint Laurent kampanja je definicija reči „cool“

Sama kolekcija uravnotežuje prepoznatljivu Saint Laurent eleganciju sa suptilnim duhom pobune. Košulje od kože krojene po meri, lepršave svilene suknje i strukturisane jakne i blejzeri odražavaju doslednu posvećenost modne kuće snažnom, a pritom nenametljivom stilu.

Aksesoari igraju ključnu ulogu ove sezone: oštre, uglaste naočare unose grafički kontrast u inače fluidne siluete.

image 4919750
instagram mertalas
image 5792258
instagram mertalas

Mert Alas beleži trio u trenucima koji deluju i planirano i spontano: glamur se susreće sa sirovošću, a toplina kalifornijskog dana naglašava taktilnu dubinu odevnih komada.

Kampanja se opredeljuje intimnost i suzdržanost, u skladu sa sve razvijenijom Vaccarellovom vizijom brenda.

image 8754004
instagram mertalas

Zajednička pojava Chloë i Kate dovoljna je da modne entuzijaste baci u euforiju, a ovo bi mogla biti i prva zvanična kampanja u kojoj su njih dve fotografisane zajedno.

Obe su doduše učestvovale na reviji Miu Miu za proleće/leto 1996, gde je Sevigny prošetala pistom odmah iza Moss – ali ovo je prvi put da ih vidimo udružene u okviru jedne kampanje.

Kampanja uključuje i mini-film, takođe u režiji Alasa. Snimak prikazuje Moss kako recituje pesmu koju je napisao sam fotograf, dok se u pozadini smenjuju zrnaste, snolike scene modela.

„Trčala sam kroz gradove koji su zaboravili moje ime / i ostavljala otiske prstiju na mestima koje nikada nećeš pronaći. Smejem se preglasno u tihim sobama / i odlazim pre nego što muzika stane / svaki jebeni put“.

I Moss i Sevigny su prisutne na sceni već decenijama, a i dalje iznova dokazuju da njihov talenat nema granica. Sada su obe u svojim pedesetim, a ni jedna ni druga ne usporava.

Moss je nedavno pozirala za Han Chonga u kampanji brenda Self-Portrait, kao i za kolekciju jesen/zima 2025. modne kuće Versace. Sevigny je upravo nominovana za Emmy za ulogu Kitty Menendez u seriji Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story.

Završna misao kampanje dolazi direktno iz zvaničnog saopštenja: „Bazen. Vožnja. Kuća. Žurka. Pravi trenuci – ništa nije inscenirano. Fragmenti prijateljstva, slobode – i Kate, uvek u centru.“

Drugim rečima, Saint Laurent je dao Moss, Sevigny i Rayder potpunu slobodu da napišu sopstveni scenario, čime je nastao portret prijateljstva i podsetnik da lični stil ima sopstveni ritam.

Fotografije: Mert Alas instagram mertalas; instagram ysl; instagram anthonyvaccarello