Najvažnije modne vesti od prošle nedelje koje ste možda propustili

autor BURO.
fashionnews square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/fashionnews_cover.jpg

Novosti se smenjuju brzinom svetlosti i dok trepnete ste, možda, propustili baš onu koja vam je bitna. Ovu nedelju je, pored Jennifer Lopez i dvojca Grace Coddington i Prada, obeležio i početak svođenja računa – napolju je još uvek sunce ali realno je kraj novembra pa je nemoguće odoleti dodeljivanju titula „ko je ko“ i „ko je šta“ uradio tokom 2019. godine. Evo najbitnijih.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574448540750039.jpg

Adidas + Stella = večni hajp

Istina je: Stella x StanSmith 2.0 zaista postoje! Kultne patike sada ćemo moći da kupimo i od veganske kože i to sa pertlama u duginim bojama (u paru se dobijaju i klasične bele pertle ali… rainbow!) Predmet naših snova naćiće se u prodaji 2. decembra, a ako putujete negde ili imate kome da ih naručite, možete se upisati na listu čekanja i kupiti ih 27. novembra, čitavih pet dana ranije (što je u Instagram vremenu praktično čitav eon). Cena? Oko 275 evra.

Bottega Veneta aksesoar je, i zvanično, najpoželjniji na svetu 

Ok, da li je ova vest bilo koga zapravo iznenadila? Ako uzmemo u obzir u kom pravcu je brend zaokrenuo pod vođstvom Daniela Leeja, zvanična potvrda platforme Lyst su samo šlag na torti. Po njihovoj statistici, pouch torba i streč sandale su proizvodi koje smo planetarno najviše želeli prošle godine. Upisujte se na wish liste, kao i one za narudžbine unapred – i jedan i drugi komad su rasprodati u skoro celom svetu. Više sreće u drugom krugu.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574448540929659.jpg

Markle Sparkle je empirijski izmeren…

… I dobijeni rezultati kažu da je upravo ona osoba koja je u toku 2019. godine bila najmoćnija kada pričamo o odeći, odnosno o prodaji iste. Naime, kad god Meghan nešto obuče i pojavi se u javnosti, porast internet potraga za tim ili sličnim komadima poraste u proseku za 216%. Kada je na turneji po Južnoj Africi nekoliko puta nosila košulja-haljine, potražnja za njima je porasla za 45%. Nema potrebe posebno isticati da ono što obuče bude rasprodato za manje od jednog dana.

Victoria’s Secret revija je otkazana. Potpuno.

Ne prenos, već ceo događaj. „Smatramo da je važno da nastavimo da komuniciramo sa svojim kupcima ali ne na skali koja bi se merila sa revijom. Nastavićemo da evoluiramo svoju marketing strategiju.“ izjavio je Stuart Burgdoerfer, finansijski direktor brenda. Bilo je samo pitanje vremena kada će se povući ovakav potez koji dolazi nakon ozbijnog pada prodaje i kontraverzi koje u poslednje vreme prate nekada neprikosnoven brend ženskog donjeg veša. Istina je da nismo posebno sentimentalni.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/157450817229687.jpg