Ovo su najvažnije modne vesti protekle nedelje

autor BURO.
modavestisep square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/09/modavestisep_cover.jpg

Za slučaj da ste nešto propustili

Od požara u Amazonskoj prašumi (koji bi, realno, trebalo da bude jedina udarna  vest na svim kanalima svuda u svetu) do modnih otkrića, odavanja počasti i previranja. Ako niste sve vreme pažljivo pratili, tu smo da vam pomognemo i sumiramo sve što ste propustili.

Kim Kardashian promenila je ime svoje linije veša za oblikovanje tela

 

Dva meseca nakon što se suočila sa (namerno izazvanom) lavinom negativnih komentara zbog kulturne aproprijacije reči kimono kao naziva za svoju liniju veša za oblikovanje tela, Kim  Kardashian je objavila promenjeno ime za ovu kolekciju – Skims. Zvaničan datum kada će se naći u prodaji je 10. septembar. Pored ponovne i očigledne aluzije na sopstveno ime, Kim je izjavila da je oduševljena idejom što se radi o komadima koji će biti neverovatno slični koži, neverovatno meki ali ojačani, i koji  će isticati najbolje atribute ženskog tela. Brend je na Instagrm postavio kampanju u kojoj se vide veoma različite žene, među kojima je i Alice Marie Johnson – nekadašnja zatvorenica kojoj je Kim pomogla da izađe iz zatvora – i plus-size manekenka Arielle Estoria.

Marc Jacobs je prvi dobitnik Fashion Trailblazer Award na dodeli MTV nagrada 2019.

 

Spektakularni nastupi i crveni tepih na stranu, MTV Video Music Awards su ove godine posebne zbog jedne nove kategorije – Fashion Trailblazer Award. Prvi laureat je niko drugi do Marc Jacobs (ko se ne seća njegovog grunge perioda, neka nešto nauči) koji je izjavio: „MTV me je naučio da vidim muziku koju sam slušao i voleo. Pružio je umetnicima platformu preko koje su počeli da izražavaju svoju muziku i ideje kroz pokretne slike, a koja je za mene dinamičan izvor inspiracije. Počastvovan sam i ponosan preko svake mere.“ Dizajner se pojavio na crvenom tepihu sa modelima obučenim u neke od svojih najpoznatijih kreacija, uključujući i jedan Rihannin scenski kostim i haljinu koju je Lady Gaga nosila na večeri kod Annae Wintour. On sam bio je u precizno krojenom maslinastozelenom odelu špicastih ramena i rubincrvenim štiklama u čast filma Čarobnjak iz Oza.

LVMH donira 10 miliona evra za saniranje požara u Amazonskoj prašumi

 

Hiljade požara besni Amazonskom prašumom već više od dve nedelje, a prošle nedelje je kompanija LVMH objavila da će se pridružiti predsedniku Macronu i inicijativi G7 i donirati deset miliona evra humanitarne pomoći. U saopštenju izdatom tim povodom, Amazon se naziva „svetskim nasleđem“ i ističe da „ova inicijativa mora postati grupni napor“. Po rečima samog Arnaulta. večina novca biće iskorištena da se kandaska vazdušna flota pošalje u borbu protiv vatre. Ranije ove godine LVMH je obećao 200 miliona za obnovu katedrale Notre Dame.

Macronov modni pakt predstavljen je grupi G7

 

Kad smo već kod G7, 150 modnih marki je potpisalo inicijativu francuskog predsednika Macrona pod nazivom „Fashion Pact“ i koja predstavlja pokušaj da se modna industrija učini ekološki održivijom. Fokusirana je na tri glavna stuba: globalno zagrevanje, obnavljanje biodiverziteta i zaštitu okeana. Za sada se na listi nalaze: Adidas, Bestseller, Burberry, Capri Holdings Limited (u čijem vlasništvu su Michael Kors, Versace i Jimmy Choo), Carrefour, Chanel, Ermenegildo Zegna, Everybody & Everyone, Fashion3, Fung Group, Galeries Lafayette, Gap Inc., Giorgio Armani, H&M Group, Hermès, Inditex (Zara, Mango, Bershka i drugi), Karl Lagerfeld, Kering (Gucci, Saint Laurent, Balenciaga itd.), La Redoute, Matches.com, Moncler, Nike, Nordstrom, Prada Group, Puma, PVH Corp. (Calvin Klein i Tommy Hilfiger), Ralph Lauren, Ruyi, Salvatore Ferragamo, Selfridges Group, Stella McCartney i Tapestry (Coach i Kate Spade New York).

Olivia Palermo lansira platformu za online prodaju

 

Influenserka Olivia Palermo u svoj CV dodaje i e-commerce. Sa svojih 6.2 miliona pratilaca na Instagramu jasno je da teži ozbiljnoj budućnosti u svetu mode, a ovo je potez koji bi to trebalo da joj obezbedi. Sajt startuje 3. septembra i na njemu će se naći posebna selekcija od 183 artikala sa potpisom ukupno 25 dizajnera, uključujući Alexandre Birman i Casadei. Dakle, ako volite njen stil, volećete i njen izbor za svoj online shop. Pored toga, na sajtu će se prodavati i komadi iz kolekcije na kojoj je sarađivala sa Karlom Lagerfeldom, a Olivia je izjavila da razmišlja i o sopstvenom brendu.