Ili, možda, oba?
Hteli ne hteli, dramu koja se prošle nedelje zahuktala, a juče završila i u čijem je centru (gle čuda!) bila Kim Kardashian u ulozi modnog mogula, pratili smo kao da je konflikt na Bliskom Istoku. Kažem “hteli ne hteli” potpuno namerno i svesno. Ukoliko ne živite ispod kamena i imate wi-fi, ovi naslovi su stigli do vas. Čak i da niste otvorili i pročitali tekstove, znate o čemu se radi. Nije ni prvi ni poslednji put da se ovakve stvari dešavaju: sve publikacije, uključujući i tabloide i one koje imaju kredibilitet, izveštavaju o istoj stvari i praktično vam temu na silu guraju niz grlo. Kim Kardashian, koja je apsolutni mag marketinga, nije jedina na koju se takve vesti odnose i koja ih sama generiše.
Tajmlajn je otprilike tekao ovako:
25. jun 06:05 am
Kim je na društvenim mrežama izbacila seriju vizuala za svoj poslednji projekat, liniju veša koji oblikuje telo, koji je nazvala Kimono.
“Konačno mogu sa vama da podelim projekat koji razvijam poslednjih godinu dana, a jako puno mi znači već 15 godina. Kimono je moja vizija veša koji oblikuje i rešenje za žene koje zaista funkcioniše.” objasnila je ispod prvog posta. Iako se reč “kimono” može tumačiti kao igra reči koja uključuje njeno ime, ogroman broj ljudi na društvenim mrežama počeo je da je proziva za nepoštovanje japanske kulture i lakomislenu (zlo)upotrebu naziva za odevni predmet iza kog stoje stotine godina istorije.
“Uvek slušam, učim i rastem – i zato cenim strast i različite poglede na stvari koje mi ljudi predstavljaju… Moj brend i moji proizvodi izgrađeni su sa principima inkluzivnosti i različitosti u samoj svojoj srži i nakon pažljivog razmišljanja, svoju liniju Solutionwear ću izbaciti pod drugim imenom.” izjavila je između ostalog.