Iako svi imaju sliku o Americi kao o raju za biznis, vesti koje dolaze preko okeana govore suprotno. Nakon što je Barney’s objavio bankrot a neki brendovi počeli da zatvaraju svoje radnje širom Amerike, u petak je stigla vest da Zac Posen zatvara svoj modni brend. Ova odluka je stupila na snagu momentalno što je značilo da su svi zaposleni ostali bez posla a da je sajt brenda i e–commerce prestao sa radom istog trenutka kada je izašla objava.
Razlozi su naravno finansijske prirode i govore sve više o stanju u modnoj industriji koje je sve teže i teže za američke brendove. Posen je pokrenuo svoj brend 2001. kada je imao samo 21 godinu. Ubrzo je proglašen za „dečka koji obećava“ i postao miljenik crvenog tepiha na kojem su zvezde obožavale da nose njegove haljine izrađene u stilu starog Holivuda. Svakako je vrhunac njegove karijere i najveći hajp koji je doživo bila svetleća Pepeljuga haljina koju je nosila Claire Danes 2016. na Met Gala. Otkrio je i svoje uspone i padove u dokumentacu „House of Z“, snimljenom 2017. U njemu možemo videti kako se dizajner nosio sa svim promenama, kada ga je industrija odbacila i kada je morao da se digne sa dna na kojem se našao.
View this post on InstagramA post shared by Zac Posen (@zacposen) on
Sada izgleda da je došao još jedan pad za Zaca. Ovaj put mnogo teži od PR problema ili problema sa imidžom koji je imao. „Moram da dobro razmislim i da se pregrupišem“, izjavio je Zac nakon vesti o gašenju brenda. „Moram da shvatim u kakvom svetu živimo i da vidim koji će mi biti naredni koraci, kako mogu da podelim svoju kreativnost i svoju ljubav, i stvorim novu zajednicu.“