Povezano
Ovo nije vežba! Ponavljamo: ovo nije vežba!
Da li ste spremni?
Nakon meseci spekulacija i hajpa da Rihanna započinje saradnju na modnoj liniji sa najvećim modnim konglomeratom na svetu, ova glasina je danas postala činjenica. Muzički i beauty mogul (da, ona je sve to) će predstaviti svoju prvu ready-to-wear kolekciju 22. maja u Parizu, a pored garderobe, u nju će uključiti i liniju cipela i aksesoara. Ovo je potvrda da Rihanna nije samo skrajnuta u odeljak sportske i street garderobe, već da je njeno ime postalo toliko prepoznatljivo i važno da kod modne publike ima težinu koliko i Hedi Slimane ili Nicolas Ghesquière. Takođe je i potpuno novi smer za ovog modnog giganta koji se ne ograničava samo na oživljavanje starih modnih kuća, već se okreće novoj digitalnoj realnosti punoj različitosti.
Ovim potezom Rihanna će postati prva žena koja stvara novi brend za LVMH, prva žena koja nije belkinja na čelu jednog LVMH brenda, a Fenty Maison je prvi novi brend koji LVMH pokreće od osnivanja kuće Christian Lacroix daleke 1987.
Ako vam i ovo nije dovoljno, možemo da dodamo da će uskoro izaći i prva kampanja za Fenty Maison koje je fotografisala sama Rihanna. Nova Fenty era počinje!