Tri nove dizajnerske torbe kojima se predviđa kultni status

autor BURO.
torbe

Torbe su poput zaštitnog znaka za sve velike dizajnerske kuće – a vremenom postaju statusni simboli, vanvremenske investicije i „tiha patnja“ mnogih zaljubljenika u modu. Takođe, svaka nova sezona donosi nove modele ili interpretacije starih formi koje su bile uspešne, sve u skladu za opštom pomamom za vintage komadima.

Međutim, činjenica je da „it“ torbe odavno više ne postoje. Uniqlo torba u obliku polumeseca je nesumnjivo jedini model u poslednjim godinama koji je postigao ogroman uspeh, što dovoljno govori o krizi u luksuznom sektoru. Ipak, čak i u tom slučaju, govorimo o modelu starom najmanje tri godine.

Što se tiče luksuznih brendova, poslednje torbe koje su zaista ostavile trag na modnom pejzažu već imaju nekoliko sezona iza sebe. To su modeli poput Cagole torbe od Balenciage, Jackie od kuće Gucci ili Jodie od Bottega Veneta. Među nekoliko snažnih kandidata za titulu „it torbe“ je Margaux od The Row, odmah replicirana od strane brendova Cos, Zara, Reformation, pa čak i Coach. Međutim, njena cena od 5000 do 6000 evra čini je nedostupnom za većinu potrošača.

Ipak, u poslednje vreme, pojavila su se tri modela luksuznih brendova koja su već osvojila scenu, pa im se predviđa kultni status – a videćemo da li će se to ostvariti. Evo koje torbe su u pitanju.

NOVE DIZAJNERSKE TORBE: BOTTEGA VENETA CIAO CIAO

Naziv ove torbe je prikladan za poslednju kolekciju koju Matthieu Blazy potpisuje za italijansku modnu kuću. Dolazi u dva veličine, regularnoj i velikoj, kao i u različitim bojama, poput neutralnih Barolo i Black, kao i prolećnih nijansi poput Rose i Matcha.

torbe
instagram newbottega

Nedavno je debitovala u kampanji letnje kolekcije 2025. godine, koja je postala viralna na društvenim mrežama zbog svoje optimistične, zabavne i pozitivne energije, koja je danas retka u modnom svetu.

Njeno ime odražava ovaj isti svetli, veseli ton: „Ciao ciao“ se na italijanskom koristi i za „zdravo“ i za „doviđenja“, kao opušten način za pozdravljanje i ispraćanje voljenih.

eCom 826195V4O922190 A ezgif.com avif to jpg converter

CHANEL 25

Nova torba je moderna reinterpretacija klasične Chanel 2.55, koja je lansirana pre 70 godina i smatra se jednim od najvećih simbola vanvremenskog luksuza.

Dizajnirana da zadovolji potrebe savremene žene, ova torba spaja sofisticiranost sa funkcionalnošću. Ima hobo dizajn za svestranu upotrebu, prostrane bočne džepove, kao i kultni prepleteni dvostruki C logo.

Predstavljena na haute couture reviji za proleće/leto 2025. godine, na ruci nove ambasadorke Dua Lipe, nova Chanel 25 torba čini se kao konkretan odgovor brenda na širenje svoje baze kupaca: nudeći model veće zapremine sa manje konvencionalnom kožom, želeli su da ovaj aksesoar zaživi među generacijom Z.

torbee

CELINE CAMILLE

Najnoviji dodatak liniji 16 Soft, Camille torba, utelovljuje duh Celine esetetike sa mekom kožom, karakterističnim obrubom i strukturiranom hobo siluetom. Kopča u zlatnoj boji dodaje diskretnu eleganciju, dok dva kaiša nude svestranost, mogu da se nose zajedno ili odvojeno, na ramenu ili preko tela.

torbee
instagram editbyzahra

Dostupna je u crnoj, tamnobraon i bež koži u srednjoj veličini, kao i u crnoj, tamnobraon, beloj i prirodnoj piton koži u maloj veličini.

120694DFN.02VG 1 SPR25 P1 W ezgif.com avif to jpg converter

Poznate ličnosti poput Naomi Watts, Phoebe Dynevor i Sydney Sweeney zaljubile su se u ovu unikatnu torbu i nastavljaju da dokazuju da su minimalističke torbe nezaobilazan aksesoar trenutka.

Fotografije: instagram newbottega; maison.de.chanel; editbyzahra