Zac Posen gasi svoj brend posle 20 godina rada

04.11.2019.
RECOMMENDED

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/zacpose-cover.gif

Iako svi imaju sliku o Americi kao o raju za biznis, vesti koje dolaze preko okeana govore suprotno. Nakon što je Barney’s objavio bankrot a neki brendovi počeli da zatvaraju svoje radnje širom Amerike, u petak je stigla vest da Zac Posen zatvara svoj modni brend. Ova odluka je stupila na snagu momentalno što je značilo da su svi zaposleni ostali bez posla a da je sajt brenda i ecommerce prestao sa radom istog trenutka kada je izašla objava.


 

Razlozi su naravno finansijske prirode i govore sve više o stanju u modnoj industriji koje je sve teže i teže za američke brendove. Posen je pokrenuo svoj brend 2001. kada je imao samo 21 godinu. Ubrzo je proglašen za „dečka koji obećava“ i postao miljenik crvenog tepiha na kojem su zvezde obožavale da nose njegove haljine izrađene u stilu starog Holivuda. Svakako je vrhunac njegove karijere i najveći hajp koji je doživo bila svetleća Pepeljuga haljina koju je nosila Claire Danes 2016. na Met Gala. Otkrio je i svoje uspone i padove u dokumentacu „House of Z“, snimljenom 2017. U njemu možemo videti kako se dizajner nosio sa svim promenama, kada ga je industrija odbacila i kada je morao da se digne sa dna na kojem se našao.

 


 

Sada izgleda da je došao još jedan pad za Zaca. Ovaj put mnogo teži od PR problema ili problema sa imidžom koji je imao. „Moram da dobro razmislim i da se pregrupišem“, izjavio je Zac nakon vesti o gašenju brenda. „Moram da shvatim u kakvom svetu živimo i da vidim koji će mi biti naredni koraci, kako mogu da podelim svoju kreativnost i svoju ljubav, i stvorim novu zajednicu.“

 

Saznaj više:
Povezani članci: