Još jedan dan na planeti Zemlji, još jedna poznata ličnost lansira svoj beauty brend, ali ako samo pomislimo na Rare Beauty Selene Gomez, Fenty Beauty od Rihanne, Haus Labs Lady Gage, brend Rhode Hailey Bieber ili Victoria Beckham Beauty – Victorije Beckham (da ne pominjemo još stotinak poznatih ličnosti koje imaju svoj beauty brend, među kojima su Ariana Grande, Scarlett Johansson, Gwyneth Paltrow, Rosie Huntington – Whiteley, J Lo, Harry Styles, Pharrell Williams, Idris Elba i mnogi, mnogi drugi), zapravo, koristiti kreme i losione, pa i šminku sa potpisom neke slavne ličnosti, uopšte nije tako loše. Volimo ih i želimo proizvod iza kojeg stoje njihova vizija lepote i etički principi kojima se vode.
Dakle, poslednja u nizu celebrity ličnosti koja lansira kozmetičku liniju sa svojim potpisom jeste Adele. Iako se pevačica nije oglašavala javno povodom pokretanja svog beauty brenda, ostaje samo da se nadamo da će se to desiti uskoro, s obzirom na to da je zvezda registrovala kompaniju pod svojim imenom – gde je upisana kao jedini direktor.
Većina misli da će se Adele fokusirati na mejkap, s obzirom na to da su njen zaštitni znak smokey eyes, neki tvrde da će lansirati kolekciju koju čine ajlajner, ruževe za usne, senke za oči, parfemi, ali i kozmetički proizvodi kao što su mleka za telo, losioni i luksuzni aksesoari – satovi, nakit i donji veš.
Naziv njene nove kompanije registrovan je pod imenom The Shelbourne Collective, a još uvek se ne zna kada bi trebalo da ugleda svetslost dana.
Stay tuned.