Povezano
Brad Pitt, glumac i vlasnik vinarije, koji je pre nekoliko godina uplovio u beauty vode – osnivajući brend Beau Domaine, 2019. polje interesovanja proširio je i na modu. Brend tihog luksuza God’s True Cashmere, koji je osnovao sa prijateljicom Sat Hari, specijalizovan za pravljenje uniseks košulja od kašmira, postaje sve popularniji, a sa poslednjom kolaboracijom, sa kućom Yohji Yamamoto, i priznatiji.
God’s True Cashmere i Yohji Yamamoto napravili su 2 košulje koje kombinuju precizno krojenje sa neočekivanim detaljima, dok uz sve to odražavaju avangardnu etiku i estetiku oba brenda.
Košulje imaju po 11 dugmića od poludragog kamenja – savršenim brojem u numerologiji. Sedam dugmića postavljeno je na prednjem delu kako bi se poravnali sa sedam čakri nosioca, dajući duhovni element odevnom komadu iza kojeg stoji Brad Pitt lično.
Prva košulja utelovljuje karaktstičan kroj Wildside Yohji Yamamoto, koji odlikuje ležeran stil, sa reinterpretacijom šara God’s True Cashmere brenda. Crna košulja pomešana sa šarom od šljive tartana ukrašena je dugmićima od rozenkvarca i dostupna je samo u jednoj veličini.
Kako do košulje sa Brad Pitt potpisom?
Druga košulja zadržava kroj košulja God’s True Cashmere, karakterističan po svojoj uniseks i klasičnoj silueti i uključuje vizuelnu estetiku Wildside Yohji Yamamoto. Ovaj model dostupan je u veličinama medium i XL, sa dugmićima od crnog sunčevog kamena na crno-bordo košulji. Svaka košulja, izrađena u Italiji, proizvodi se u ograničenim količinama i košta 2.800 dolara.
Prve košulje već se nalaze u Wildside Yohji Yamamoto Harajuku u Laforetu, Tokio. Kolekcija će takođe biti dostupna u Wildside Yohji Yamamoto Osaka i na online na wildside-online.com. Izvan Japana, ograničeno izdanje košulja dostupno je ekskluzivno u Just One Eye u Los Anđelesu.
– Veoma sam uzbuđena što sam radila na ovom projektu sa Yohjiem i njegovim timom i zahvalna Paoli Russo, iz Just One Eye, za viziju i uvode. Saradnja je izazvala tradicionalni koncept onoga što košulja God’s True Cashmere može biti, istražujući linije i dekonstrukciju na način koji je suštinski Yohji Yamamoto, rezultirajući jedinstvenim odevnim predmetom koji prihvata našu ljubav prema zanatstvu i luksuzu, izjavila je Sat Hari, zbog koje je Brad Pitt i započeo modni biznis.
Priča iza brenda God’s True Cashmere
Brend God’s True Cashmere nastao je kada je Sat Hari tražila jedinstvenu zelenu kašmirsku košulju kao poklon za Brada Pitta. Shvativši da tako nešto ne postoji na tržištu, ona i Brad Pitt pokrenuli su luksuzni brend casual odeće sa sedištem u Los Anđelesu 2019. godine i postepeno su širili svoju ponudu i prisustvo. Krajem februara ove godine, brend je otvorio pop-up radnju u Le Bon Marché, svom prvom maloprodajnom objektu u Francuskoj. Brend je stekao kultne sledbenike zbog svojih košulja od 100 odsto kašmira sa dugmićima od lekovitog kamenja postavljenim da se poravnaju sa čakrama.
Ono po čemu se brend iza kojeg stoji Brad Pitt, God’s True Cashmere, razlikuje od ostalih modnih kuća jeste i to što je dostupan je u samo nekoliko prodavnica širom sveta – oko 30 – i njihove košulje po ceni od preko 2.000 dolara nikada ne idu na rasprodaju.
Wildside Yohji Yamamoto sarađuje sa raznim brendovima i umetnicima kako bi lansirali seriju proizvoda u širokom spektru žanrova koji nisu vezani za specifične kategorije, kao što su moda, umetnost, dizajn enterijera i životni stil, koristeći crnu boju, simbol Yohji Yamamoto Inc, kao konceptualnu boju.
Fotografije: Instagram, promo