Povodom proslave svog 60. rođendana, francuska modna kuća odlučila je da izmeni svoje ime i lansira nove kategorije proizvoda. Paco Rabanne zvanično je izbacila prvi deo svog imena.
,,Veče pred svoju 60. godišnjicu, Paco Rabanne postaje samo „Rabanne“, saopštila je modna kuća.
,,Jednostavnije ime koje nosi više internacionalnog duha, predstavlja prelomni trenutak za Paco Rabanne, dok brend gleda u budućnost ujedinjujući modu i lepotu kao jedinstveni potpis i stil života.“ Rabanne, koji ima uspešnu istoriju u svetu parfema, želi da proširi svoje delovanja u oblasti lepote, otkrivajući planove za proširenje na polje šminke. Prva kolekcija će uključivati senke za oči, proizvode za usne i sjajne pigmente. Rebranding uključuje i novi logo koji odaje počast osnivaču ove kuće, koji je preminuo ranije ove godine, i njegovom ,,avangardnom nasleđu“ kroz inspiraciju iz arhive. Tipografija je direktno preuzeta iz malih slova koja su se nalazila na flaši Calandre, prvog Paco Rabanne parfema koji je pušten u prodaju 1969. godine, a tada je rušio granice, kako navodi saopštenje za medije.
„Sa ovim novim vizuelnim identitetom, brend usvaja sofisticiraniji potpis, sa glatkim obrisom monograma ,,R“ koji simbolizuje samouvereni moderni minimalizam dok brend ulazi u novo poglavlje“, izjavio je Rabanne.
Uprkos ovoj velikoj promeni i ulasku u nove kategorije, kreativni direktor Julien Dossena ostaje na svom mestu, na kome se nalazi već deset godina. U intervjuu za Women’s Wear Daily, José Manuel Albesa, predsednik odeljenja za lepotu i modu u Puig, matičnoj kompaniji Rabanne, rekao je: „Julien ostaje ovde i uzbuđen je više nego ikada jer ima priliku da istraži nove teme, a energije ima više nego ikada ranije.“