Brend konstantno unapređuje i ulaže u svoje prisustvo u gejmingu, što može biti novo plodno tlo za luskuzne brendove
Ralph Lauren prešao je igricu u marketing strategiji, ali bukvalno. Svoje prisustvo proširio je i na gejming svet, odnosno na survival igru Fortnite, pa se pitamo da li je ovo novo polje kojim će zavladati luksuzni brendovi?
Pre nekoliko dana, u ovoj igrici, Ralph Lauren otvorio je sopstveno ostrvo pod nazivom ,,Race to Greatness by Polo Ralph Lauren“. Takođe, prodavaće limitiranu fizičku verziju digitalnih čizama koje su se prvobitno pojavile u Fortnite i koje se referišu na iconic trenutke iz istorije brenda.
Polo x Fortnite P-Wing čizme će se prodavati za 250 dolara na sajtu brenda i dostupno ih je samo 300. Digitalne verzije se prodaju unutar Fortnite tržišta kao deo kompleta za muški lik: cela kombinacija, uključujući dodatke, košta 1.500 V-Bucks (oko 15 dolara). Krupne crveno-crne čizme modelovane su prema digitalnim komadima koji su prvi put predstavljeni kao odeća u igrici Fortnite u novembru prošle godine. To je bio deo digitalne kolekcije Polo Stadium brenda koja je bila dostupna samo osam dana. Kolekciju Stadium je brend prvi put predstavio 1992. godine i bila je inspirisana vintage slikama atletičara, a u kasnijim godinama postala je visoko tražena na sajtovima za preprodaju. Kasnije je reinterpretirana i ponovo predstavljena 2017. godine.
Sada, više od 30 godina nakon što je originalna kolekcija lansirana, ona se ponovo predstavlja digitalnoj publici Fortnite-a, zajedno sa dodatnim komadima i in-game kozmetikom inspirisanom linijom Polo Sport iz 1990-ih. Komadi će biti prikazani na Fortnite tržištu tokom prvih dve nedelje avgusta. Fizički komadi pretvoreni u digitalne dizajne uvode Fortnite zajednicu u istoriju i nasleđe ovog brenda, a, takođe, testiraju da li igrači žele da plate za fizičke verzije svojih in-game nadogradnji.
,,Stvari koje su iz 90-ih godina su ponovo popularne kod mlađe generacije, i mislili smo da bi bilo zabavno kombinovati ih na nov način“, kaže kaže David Lauren, glavni direktor za brendiranje i inovacije u Ralph Laurenu.
Inače, termin ,,phygital“, predstavlja neviđenu kombinaciju između virtuelnih i fizičkih opcija brenda. Igrači Fortnite-a će moći da nose čizmu na svojim fizičkim telima dok ih istovremeno nose i unutar igre u posebnom virtuelnom okruženju.
Detalji Ralph Lauren dizajna u ovoj igrici nisu vezani samo za odeću. Novo ostrvo je prvi brendirani pejzaž Ralph Laurena u Fortnite, što znači da je ceo izgled u potpunosti dizajnirano brend, što ovu digitalnu destinaciju čini skroz drugačijom od originalnog iskustva Fortnite. U obliku je polo konja, a na ostrvu postoji i zgrada koja prikazuje nove čizme okružene digitalnim staklom.
Igre su postale novo važno polje za svet mode i lepote. Brendovi polako kroz ovaj svet počinju da se predstavljaju mlađoj publici, a najvažniji faktori u odabiru u kojoj igrici će se prikazati upravo su vezani za demografiju igrača (starost, lokacija…). Ralph Laurenu u ovoj ideji pridružili su se i Nike, koji je najavio Airphoria, svoje vlastito brendirano ostrvo koje uključuje potragu za patikama i nagrade kao promociju Air Max patika iz 1986. godine, kao i LVMH, koji je u junu najavio dugogodišnje partnerstvo sa Epic Games. Opseg ove saradnje daleko je izvan Fortnite i obuhvataće digitalne svlačionice i proširenu stvarnost. U Fortniteu su se, takođe, pojavili i Balenciaga i Moncler.
Igrica Fortnite ima oko 70 miliona mesečno aktivnih korisnika, a više od 60 odsto njegove publike ima 25 ili više godina, prema podacima različitih platforma za gejming.