TikTok je opsednut Cherry Mocha nijansom laka za nokte

autor BURO.

Nijedna društvena mreža se ne kreće tako brzo kroz trendove, estetiku i nove fashion & beauty proizvode kao TikTok. Iako nas ponekad zamori svakodnevno skrolovanje po okeanu svakojakog sadržaja, kad dođe nova sezona – gde otići po inspiraciju nego tamo?

Sem vojničkih čizama i crocs papuča, koje su verovali ili ne uključene u jesenju ponudu, TikTok je preplavljen Cherry Mocha nijansom, koju ćemo ponajviše viđati na noktima. Otkud još jedan manikir inspirisan hranom i zašto baš ova nijansa, pročitajte u nastavku.

Cherry Mocha je ime Starbucksove kafe, a odnosi se na duboku i tamnu boju trešnje, na kolorit sačinjen od bordo, ljubičaste i braon nijanse. Zanimljivo je da ova nijansa laka za nokte zapravo ima dugu istoriju. Ako lakirate nokte od devedesetih godina, onda ste sigurno čuli za Chanelov VAMP, lak za kojim je u tom periodu poludeo ceo svet. Nekoliko puta menjan tokom godina, danas je to Chanel Rouge Noir.

Istom jačinom kao nekad za Vamp nijansom, danas je TikTok lud za DND lakom za nokte i nijansom koja se zapravo zove Cherry Mocha, a predstavlja grunge verziju klasičnog Chanelovog laka, pa se najčešće može videti kod influenserki koje neguju rockstar girlfriend imidž.

Ukoliko vam je teško da nabavite DND Cherry Mocha lak, možete probati sa drugim brendovima, koji imaju tu nijansu: pomenutim Chanel Rouge Noirom, OPI-jevim Black Cherry Chutney lakom, sa Wicked brenda Essie i Nuit kuće Dior.