BURO #inspo: 8 novih brendova za devojke koje ne vole klasične venčanice
Zaboravite na oblake tila, kilograme svetlucavih drangulija i puf-rukave
Svaka venčanica može biti i dobra i loša. Apsolutno loša venčanica je samo ona koja liči na druge, a ne na ženu koja je nosi. Ipak, nije uvek lako ostati svoj pod navalom sopstvenih i tuđih očekivanja, a ako i inače niste baš mejnstrim (što samo po sebi nije ništa loše), onda se stvari dodatno komplikuju. Tu smo da pomognemo, hladne modne glave, i donesemo vam inspiraciju – bilo da ste zakleti minimalista i ne podnosite karner ni pored sebe, a kamoli na sebi, bilo da ste skloni romantičnim fluidnim linijama ili boho vajbu. Ovo su novi brendovi venčanica, uglavnom još uvek ispod radara ali poznati insajderima, koji će vam biti sva potrebna inspiracija.
Locke bride
—
Svaka od tri venčanice ovog njujorškog brenda (iza kog stoji isti tim kao i iza jedne od omiljenih ready-to-wear brendova VEDA) je savršen balans između savremenog i klasike. Sublimirani minimalizam za mladu čiji instagram je beo i ispunjen fotografijama mermera i betona. Možete ih i naručiti, a cene za sva tri modela su više nego pristojne, $595.
LEIN —
Ako pratite bar neke modne urednike na Instagramu, vrlo verovatno vam je ovaj brend već poznat, ako ne po imenu ono po izgledu. Dizajnerka Meredith Stoeckleinf sve zasniva na jednostavnosti, a stvarne žene koje su njoj važne u životu uzima kao inspiraciju. Neočekivane siluete i materijali susreću se sa neobičnim aksesoarom poput bucket šešira i torbi i čipkanih rukavica.
SAHROO —
Iako brend Sahroo postoji tek od prošle godine, već je privukao ogromnu pažnju i svojom linijom konfekcije i kolekcijom venčanica. Obe su neraskidivo povezana istom estetikom i kroz njih se provlače jednaki motivi: predimezionirani i upečatljivi detalji i mašne, perje, vezeni ukrasi i strateški upotrebljene providne tkanine.
DANIELLE FRANKEL —
Danielle Frankel ne želi da reči „za venčanje“ budu nipodaštavane od strane modne industrije. Zato je napravila liniju koju podjednako vole i nose i it devojke i mlade. „Želim da unesem moderne elemente izrade konfekcije u venčanice i tako dam ženama nešto za čime znam da tragaju i što prevazilazi samo jedno nošenje – estetski i tehniči prelepo izvedene komade“ izjavila je dizajnerka.
LOLA VARMA
—
Fluidno, meko i ženstveno, a nikada zašećereno je lajtmotiv ovog brenda. Teksture i oblici koje dizajnira fotografkinja Courtney Illfield prenose lakoću postojanja i pokreta i savršeno odgovaraju svim oblicima i lokacijama venčanja. Ovo je odeća koju devojke zaista žele da nose.
Makarian —
Brend koji pravi venčanice ali koji sebe ne doživljava isuviše ozbiljno. Tu su razigrani, ali nikad preterani karneri, mleko-bele nijanse i haljine koje biste mogli nositi na svaki otmeniji događaj, ne samo do oltara. Vesela prefinjenost u najboljem izdanju je svakako zapala za oko modnom svetu.
bo & luca —
Inspirisane boemskom spontanošću, slobodnim i bezvremenskim duhom, kreacije Bo & Luca su otelotvorenje tzv slow luxury koncepta. Australijski brend prodaje globalno, a pored haljina ima i sestru kompaniju koja se bavi izradom aksesoara za venčanja, Temple by Bo & Luca kako bi zaokružili svoju estetsku bajku.
houghton —
Inspirisana ikonama poput Katharine Hepburn, Biancae Jagger i Patti Smith, ova linije je čist opušten luksuz. Dizajnerka Katharine Polk uspela je da svoju kolekciju potpuno neprimetno spoji sa kolekcijom konfekcije, pa se njeni komadi mogu kombinovati na različite načine. Čitav niz nosivih silueta privukao joj je ozbiljan broj obožavalaca među modno osvešćenim njujorčanima.