Fenomen Nanushka: šta je sledeće za omiljeni brend Instagrama

autor Manda Javorina
nanushka square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/nanushka-cover.gif

Ovo ime videli ste bezbroj puta. Čak i ako niste, prošle godine ste sigurno čeznuli za perjanom jaknom od eko-kože, samo niste znali da je ili sa njihovim potpisom ili kopija njihove. Ako kupujete online, susreli ste sa Nanushkom na većim e-commerce sajtovima, na kojima stoji rame uz rame sa kul skandi brendovima.

Pre samo tri godine, Nanushka je bila malo poznata marka iz Budimpešte. Danas govorimo o brendu koji je krenuo stopama danskog Gannija. Svoju sadašnju poziciju duguje nedavnoj injekciji keša od privatnog investitora i, najviše od svega, pametnom pozicioniranju na društvenim mrežama. Njihovi komadi koje viđamo na influenserima po celom svetu imaju poseban vizuelni pečat i cene koje još uvek ne zahtevaju da prodate bubreg kako biste ih kupili.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574249656425145-scaled.jpg

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574249781237777.jpg

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574249805236104.jpg

Sandra Sandor osnovala je brend 2006. godine ali je obožavanje elite virtuelnog sveta nastupilo tek poslednjih nekoliko godina, nakon što se njen dugogodišnji životi partner Peter Baldaszti pridružio timu kao investitor i izvršni direktor. Baldaszti je pridobio i dodatne investitore i oformio novi, veći tim.

(Zasluženi) bum u popularnosti i prodaji doveo je do toga da je početkom godine, Nanushka ipredstavila i konfekciju za muškarce za sezonu jesen/zimu 2019/20. na Nedelji mode u Njujorku, a ovih dana definitivno iskoračuje iz virtuelne stvarnosti i otvaranjem svoje prve prodavnice van Mađarske i to, ni manje ni više nego u njujorškoj četvrti Soho, na Manhattanu.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574254352371805.jpg
https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574254219361326.jpg
https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574254258151523.jpg
https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574254320217027.jpg

Ovaj prodajni prostor je samo početak: u planu su otvaranja u Los Anđelesu i Londonu, a cilj je pet novih do kraja 2020. godine. Svaka od ovih lokacija trebalo bi da prvo opsluži već postojeće kupce ali i da privuče nove. “Većina naših mušterija, pogotovo u Njujorku i Los Anđelesu poznaju brend sa Instagrama ili su na nas naišli na nekom od velikih sajtova“ izjavljuje Baldaszti. „Stvaran odnos između marke i kupca postoji samo kroz odeću i zato je otvaranje prodajnih prostora jako bitno ako želimo da budemo prisutni u svakodnevnim životima svojih kupaca.“ Oko 35% zarade Nanushka svakako  već dobija sa američkog tržišta pa je i otvaranje na toj teritoriji logičan prvi korak.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574254230038068.jpg

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574249657009625-scaled.jpg

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574254396758354.jpg

Osim toga što će podići brand awareness prodavnica će biti korisna i svim drugim multibrend radnjama u NJujorku u kojima se mogu kupiti komadi sa potpisom Nanushka. Kao znak i konačna potvrda da brend prelazi na novu razinu, nedavno je otkriven i redizjnirani Nanushka logo, a u planu je i magazin koji će se praviti in-house i fokusirati na putovanja i distribuirati u okviru novih prodajnih mesta. Baldaszti kaže da, budući da je direktan model prodaje sada čini oko 30% ukupne, uz otvaranje prodavnica predviđeno da ta brojak poraste na 50% u sledeće dve godine. 

Uz sjajan dizajn, autentično prisustvo na društvenim mrežama i akcenat na ekološkoj modi, Nanushku čeka svetla budućnost.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574254417924193.jpg